MAYBELLINE COLOR TATOO U NIJANSI PERMANENT TAUPE ZA POPUNJAVANJE OBRVA

by - svibnja 25, 2017

U današnjem postu ću vam pisati o Maybelline Color Tatto kremastom sjenilu u nijansi 40 Permanent Taupe. Iako je ovo kremasto sjenilo, a kao takvo ovaj proizvod nisam nikada isprobala, već ga koristim za popunjavanje obrva. Ako vas zanima više, nastavite čitati!

Proizvod dolazi u ambalaži od debelog  prozirnog stakla s plastičnim čepom na kojem se nalazi naljepnica u boji sličnoj boji proizvoda s vrlo osnovnim informacijama (npr. količina nigdje nije navedena). Sama ambalaža je vrlo čvrsta, ispala mi je malo milijun puta, a još uvijek je čitava i rekla bih gotovo neuništiva. Dostupna je u svim drogerijama po cijeni od oko 40 kn, ali je jako često snižena, tako da ju možete pronaći i za manju cijenu.


Ono što mi se sviđa je to da je poklopac zalijepljen s ljepljivom trakicom tako da možete vidjeti koje je nečija zločesta ruka otvorila u drogeriji i ne kupiti taj otvoreni i vjerojatno sasušeni proizvod jer su često pootvarani svi, što mi nije jasno jer postoje testeri, no dobro, što se tu može.


Na slici ispod možete vidjeti sastojke koje sam otkrila tek sada, nakon dvije potrošene ambalaže i to kada sam sjela pisati o ovome proizvodu i sasvim slučajno otkrila da se nalazi ispod naljepnice za poklopcu.


Tekstura ovog proizvoda je vrlo kremasta i lako se nanosi. Proizvod je jako pigmentiran, tako da prvih nekoliko puta morate biti jako oprezni i ne pretjerati s količinom proizvoda jer će izgledati jako neprirodno (govorim o nanošenju na obrve jer nisam isprobala ovaj proizvod kao sjenilo). Proizvod je jako dugotrajan i na obrvama će vam potrajati cijeli dan, sve dok ga ne odlučite skinuti. Proizvod se malo teže skida, ali moguće ga je skinuti s micelarnom vodom, iako je potrebno malo duže vremena. Proizvod se suši potrpuno mat. Nema miris. Proivod se s vremenom suši u ambalaži, ali meni vrlo minimalno, iako sam čula da se nekim curama sasušio potpuno, što kažem kod mene nije bio slučaj.




Permanent Taupe je predivna taupe nijansa, smeđa s primjesima sive koja savršeno odgovara mojim obrvama. Iako se čini da sadrži šljokice, kako se nanese, ne vide se, već je ova nijansa potpuno mat. Prvi sloj ovaj nijanse je više toplije smeđ, ali je taj sloj vrlo tanak i skriva njegovu pravu boju, hladniju taupe.

Prva slika je nastala odmah nakon što sam nanijela swatch, a druga slika nakon što se swatch osušio na direktnoj sunčevoj svjetlosti.



Ovo je jedini proizvod koji koristim ga popunjavanje obrva i obožavam ga! Vrlo je dugotrajan i obrve drži na mjestu. Nijansa mi savršeno odgovara i ljudi me često pitaju što koristim na obrvama. Jako je pigmentiran i kremast, tako da je potrebno ići vrlo lake ruke dok se ne naviknete. Na slici ispod možete vidjeti kako izgleda na mojim obrvama (na obrvama postoji malo šljokica, jer sam žurila, a highlighter se zazletio, proizvod inače izgleda mat). Svakako imate moje preporuke za ovaj proizvod ukoliko vam nijansa odgovara.



Jeste li isprobali ovaj proizvod? Što koristite za popunjavanje obrva?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari