NEW IN #4

by - svibnja 23, 2017

Prošlo je dosta vremena od zadnjega new in posta (link) i iako sam u međuvremena kupila dosta proizvoda i o njima pisala na blogu, nisam pisala new in postove jer sam nekako i zaboravila i nisam kupovala toliko odjednom. Sada je pronašla hrpica kupljenih proizvoda u nešto kraćem vremenu (za što su posebno zaslužni popusti u drogerijama) tako da vam donosim novi new in post.



Bipa je slavila svoj 10. rođendan i nudili su mnoštvo brandova sniženih 30% tako da sam se morala počastiti. Kupila sam Maybelline Baby Skin primer koji već dugo vremena želim isprobati i jako sam mu se razveselila kada sam vidjela da su došli i kod nas, ali ga nisam mogla uloviti i onda sam jedno vrijeme nekako zaboravila, ali sada je moj. Počela sam ga koristiti i prvi dojmovi su odlični, ali trebam ga još istestirati, dojmove javim. Cijena mu je bila snižena 30%, što je nešto manje od 30 kn. Kupila sam i Look by Bip olovku za usne u nijansi 01 Wood. Olovka me oduševila malo tamnijom smeđom nijansom, ali i svojom dugotrajnošću i činjenicom da je dovoljno kremasta te se lako nanosi. Plus joj je i povoljna cijena od 15 kn. Kako sam prije isprobala zelenu Garnier sheet masku (o kojoj sam pisala ovdje.) koja me pozitivno iznenadila, ovaj put sam se odlučila za plavu verziju odnosno Garnier Moisture+Aqua Bomb Sheet masku za dehidriranu kožu i ovo mi je druga takva kupljena i također o njoj imam pozitivne dojmove, lijepo hidratizira lice i ono bude jako mekano i glatko, a ne zamasti ga. Također i lagano hladi što će biti super u vruće ljetne dane. Cijena joj je iznosila 10 kn, također na Bipinom rođendanskom popustu.


Batiste šamponu za suho pranje se uvijek iznova vraćam jer je uistinu spas za kosu koja se brzo masti i nema volumena, kao što je moja. Ovaj put sam kupila Sweetie verziju koji sam već prije koristila i svidio mi se, jer nije bilo onoga za tamnu kosu (kada god ga planiram kupiti, nema ga). Miriše vrlo slatkasto, ali nište pretjerano i ne osjetim miris na kosi. Također je bio na Bipinom rođendanskom popustu, tako da sam ga platila nešto manje od 30 kn. Posljedni proizvod koji sam kupila na Bipinom popustu je Gliss Oil Nutritive regenerator u spreju. Ovaj tip proizvoda jako volim te sam prije koristila Ultimate Repair verziju o kojem sam pisala ovdje, a sada sam odlučila isprobati neku drugu verziju i ova me privukla obećanjima i predivnim zlatnim sjajnim izgledom (padam na pakiranja). Nisam ga još isprobala, ali kada budem, javim dojmove. Snižena cijena mu je bila oko 15 kn.


Posljednja micelarna koju imam kod sebe mi je na pola, tako da sam odlučila kupiti nove, a Dm-ova 1+11 akcija je tu dobro došla. Uzela sam Garnierovu ružičastu za osjetljivu kožu koja je provjereno dobra i kojoj se stalno vraćam. Odlično skida šminku i čisti lice bez iritacija i osjećaja zatezanja te ne ostavlja nikakav sloj na koži tako da ju nije potrebno ispirati. Druga je ova zelena verzija za osjetljivu i mješovitu kožu koju dosad nisam isprobala i zanima me kakva će biti. Zajedno sam ih platila 40 kn.


Zatrebala mi je i nova spužvica za make up, tako da sam uzela ovu Ebelin. Zasada sam ju koristila nekoliko puta i sviđa mi se. Lijepo naraste pod vodom i mekana je te odlično nanosi i blenda puder, korektor i ostale kremaste proizvode, ali i npr. puder u kamenu ili prahu.  Dm je imao pogodnost da 50 bodova zamijenite za 40% popusta na određene make up brendove, tako da sam kupila L'Oreal Infallible 24H- Matte puder u nijansi 11 Vanilla, za koji smatram da je najbolji drogerijski puder za masnu i mješovitu kožu. Vrlo je mat, pruža odlično prekrivanje, ne izgleda cakey, dugotrajan je, ma sve naj. Jedino bi jedna svijetlija nijansa poslužila, ali što je, tu je. O njemu sam pisala ovdje. Redovna cijena mu je oko 90 kn, dok je snižen bio oko 55 kn. Kupila sam i She glitter eyeliner koji mi se svidio jer obožavam šljokice tako se se veselim njegovu isprobavanju i stvaranju lookova s njime ako se pokaže dobar. Redovna cijena mu je oko 20 kn.


Oduševila sam se i novim Essencovim Camouflage korektorom u nijansi 05 Ivory pa sam kupila jedan, s obzirom da sam prošli potrošila. Nijansa je vrlo svijetla, lijepo prekriva, a formula je lagana, izgleda vrlo prirodno, ne isušuje. Cijena mu je oko 20 kn, a možete ga kupiti u svim drogerijama. O njemu sam pisala ovdje. Smeđa olovka za oči mi je postala must kod svakodnevnog šminkanja jer mi se sviđa kako upotpuni moje neutralne lookove na očima, pa sam kupila i ovu Essence Extreme Lasting Easy Glide&waterproof olovku za oči u nijansi 02 but first, espresso. Isprobala sam ju jednom, vrlo je mekana i pigmentirana te besprijekorno klizi po očima. Više dojmova javim kada ju bolje isprobam. Cijena joj je 17 kn, a kupila sam ju u Dm-u.


S Dm-ovim kuponom za 40% popusta napokon sam kupila i Rimmel Stay Matte puder u kamenu u nijansi 001 Transparent i jako se veselim isprobati ga s obzirom da sam čula mnoštvo pozitivnih komentara o njemu. Sviđa mi se što obećavaju do 5 sati matiranog izgleda što je realno, a nemaju nerealna 24- satna obećanja. S popustom sam ga platila nešto manje od 30 kn, dok mu je puna cijena 45 kn, ako se ne varam. Bipa je imala vikend akciju od 30% na make up proizvode, pa sam se i tamo počastila (zbog dobro rješenih obveza na faksu, ali kao da trebamo razlog za kupiti kozmetiku). Kupila sam Essence Matt Bronzing Powder za svijetliju kožu u nijansu 01 Natural za koji vjerujem da je prepakirana stara verzija ovoga bronzera, iako ga prvo moram isprobati. Miriše isto, vrlo ugodno te mi se sviđa ovo pakiranje s ravnim poklopcem, a ne onim starim zaobljenim. Puna cijena mu je 30 kn. Oduševila sam se Bipinim olovkama za usne, pa sam kupila još jednu, ovoga puta u tamnoj smeđoj nijansi 3 Hazel, na sniženoj cijeni od 10 kn.


Napokon mi je stigla i ova silikonska spužvica za nanošenje pudera, korektora i ostalih kremastih proizvoda i ne mogu dočekati isprobati ju! Naručila sam ju s Ebay-a s ovog linka.


Stigla je i moja Avon narudžba, nisam kupila puno stvari, ali su se tu našli Avon Clearskin Blackhead Clearing tonik koji sam kupila u nadi da ću se riješiti mitesera, a sadrži 2% salicitne kiseline i djeluje obećavajuće (cijena mu je oko 20 kn) te 3 testera Avonovih mat ruževa u nijansama Peach Flatters, Ruby Kiss te Coral Fever. Ruževi su provjereno dobri i rekla bih jedni od najboljih i najdražih u drogerijskom rangu, a ove testere sam uzela pošto takve nijanse većinom ne koristim pa da ih isprobam (držim se prevoljenih nude nijansi). Vrlo su pigmentirani i kremasti, lako se nanose, mrvicu isušuju te su vrlo postojani.


Kupila sam i L'Oreal Elseve Extraordinary Clay šampon za kosu kojoj se tjeme masti, a vrhovi su suhi, pošto je moja kosa upravo takva, a djeluje mi jako obećavajuće. Malo sam se dvoumila oko kupnje jer sam pročitala mnogo pozitivnih recenzija, ali i negativnih, no morala sam ga isprobati. Iako ću vam o njemu sigurno pisati kako steknem konačno mišljenje i bolje ga isprobam, za sada, nakon nekoliko korištenja, mogu reći da su moji dojmovi pozitivni, kosa je lijepo oprana, lepršava i meka. Kupila sam ga u Mulleru, ovo veće pakiranje od 400 ml, bio je na sniženju te sam ga platila dvadesetak kuna.

I to bi bilo sve što sam u posljednje vrijeme kupila što se tiče kozmetike. Uskoro ćete moći pročitati o ovim proizvodima više, kada ih pošteno istestiram.  

S čime ste se vi počastili nedavno? Zanima li vas posebno neki od ovih proizvoda?

Hvala vam čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari