I HEARTMAKEUP HEARTS HIGHLIGHTER- GODDES OF FAITH

by - svibnja 21, 2017

Ne znam za vas, ali ja sam opsjednuta highlighterima, tako da se uvijek veselim ispobati neki novi, a danas je na redu I Heart Make up Goddess of Faith highlighter. Ovaj proizvod izgleda predivno, tako da se pripremite na puuuuno slika. Ako vas zanima više, nastavite čitati!


Highlighter dolazi u ambalaži od čvrstog kartona u obliku srca. Dno je zlatne,dok je poklopac bijele boje. Na pakiranju se nalazi naziv i neke pojedinosti o proizvodu ispisane ružičastom bojom koja se presijava u hot pink nijansu i izgleda predivno. Sam highlighter dolazi u pripadajućoj kutijici s istim detaljima. Pakiranje je pomalo glomazno, što bi nekima moglo smetati, no meni se ovo pakiranje jako sviđa. Količina proizvoda koja dolazi u srcu je 10 grama koju trebate potrošiti u roku od 12 mjeseci, a možete ga kupiti preko Pink Pande (link) po cijeni od 53 kn.










Ovaj highlighter je tri puta pečen, što znači da je dosta tvrd i suh, ali se zbog toga jako sporo troši, koristim ga već oko 3 mjeseca i potrošila sam uistinu minimalnu količinu i mislim da će trajati vječno. Iako je tvrd, lako se nanosi i pigmentacija mu je odlična. Iako je dovoljno pigmentiran kada ga koristite samo kistom (ja koristim fan kist), intenzitet mu se može pojačati tako da ga nanosite vlažnih kistom (ukoliko želim baš jako sijati, kist našpricam fiksatorom). Highlighter se dosta trusi upravo zbog suhe teksture. Uistinu je dugotrajan, na licu traje cijeli dan (ako lice ne dirate pretjerano), ali nakon otrpilike 6 sati počne lagano blijediti. Teksturu kožu istakne vrlo, vrlo malo.






Highlighter dolazi u nekoliko nijansi, a moja je Goddes of Faith koju sam kupila jer je nijansa koju sam htjela bila rasprodana na Pink Pandi. Goddes of Faith je predivna nijansa šampanjca koja pristaje svakom looku i za koju sam se bojala da će mi biti pretamna ali nije, čak i na meni ovako jako svijetloj. Iako, pigment se zna vidjeti ukoliko nanesete previše proizvoda pa pripazite. Ne sadrži šljokice već samo sjaji. Nijansa je vrlo pigmentirana, kao što sam već rekla i kao što možete vidjeti na swatchevima. Nijansa lijepo sjaji te ne izgleda masno već daje zdravi sjaj koji upotpunjuje svaki look te izgleda prirodno. . Također se može nadograditi do onog boom sjaja. Već sam rekla da ga nanosim fan kistom, a nanosim ga na vrhovima jagodica, ispo obrva, u unutarnjem kutu oka, iznad gornje usne, na vrhu nosa i sjajim :)

Na slikama ga možete vidjeti na dnevnom svjetlu, iako se taj sjaj ne da baš najbolje uhvatiti, dok je na posljednoj slici uslikan s blicem.




Sve u svemu, ovaj highlighter me oduševio, postao je favorit i posežem za njime gotovo svaki dan, toliko ga volim. Nema većih nedostataka osim pomalo većeg pakiranja i trušenja, dok su mu pigmentacija, boja, trajnost i sjaj koji daje savršeni i svakako ga pogledajte kada budete u prilici. 

Jeste li isprobali ovaj highlighter? Koji je vaš najdraži highlighter?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari