MAKEUP REVOLUTION ICONIC 1 PALETA SJENILA

by - svibnja 08, 2017

Već sam rekla, ali ponovit ću, obožavam palete, a pogotovo Makeup Revolution palete. Njihove Iconic palete dupovi su za kultne Urban Decay Naked palete. Isprobala sam Iconic 2 i 3 (čije swatcheve možete vidjeti ovdje), a pošto nisam imala prvu paletu, odlučila sam se počastiti i njome, a akcija na Pink Pandi je puno pridonijela. Ako vas zanima više, nastavite čitati.


Paleta dolazi u ne baš kvalitetnoj sjajnoj crnoj plastičnoj ambalaži s prozirnim poklopcem koja mi se na starijim paletama nije pokidala, ali mislim da bi se to moglo dogoditi i mislim da pad ne bi preživjela. Količina koju dobijete je 14 grama, a možete ju kupiti preko Pink Pande (link) po cijeni od 46,99 kn (iako zna biti često snižena tako da sam ju ja platila  dvadesetak kuna).


Na slici ispod možete vidjeti sastojke.


Uz paletu dobijete i dvostrani spužvasti aplikator koji i nije baš od neke prevelike koristi, takoda preporučam korištenje kistova, ali ovaj aplikator može poslužiti za nanošenje shimmerastih sjenila, ako baš trebate.



Paleta sadrži 12 sjenila, koja dolaze u duguljastim, užim panovima, a od toga su dva sjenila mat, a ostalih 10 shimmerastih. Za mene, ljubiteljicu neutralnih nijansi, ovo je velik izbor boja :P. Sva sjenila su vrlo pigmentirana, meka, lako se nanose i blendaju te se ne truse. Na kapcima traju dok ih ne odlučim skinuti, bez baze vrlo lagano blijede, dok s bazom nema tih problema.


Na slikama možete vidjeti swatcheve napravljenje bez baze, jednim potezom.



Kao što sam već rekla, MUR palete su mi predrage i obožavam ih, tako da obožavam i ovu paletu i korištim ju stalno.

Jeste li isprobali ovu paletu? Volite li Makeup Revolution?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari