L'OREAL MISS MANGA VS. MISS HIPPIE MASKARA

by - svibnja 04, 2017

U današnjem postu donosim vam ponovno jedan dvoboj, ovoga puta između dvije L'Orealove maskare, Miss Mange i Miss Hippie. Ako vas zanima koja je pobijedila, nastavite čitati.


Maskare dolaze u debeljuškastim pakiranjima, a ono što ih razlikuje kod pakiranja je boja čepa i detalja- Miss Hippie predstavlja narančasta, a Miss Mangu ružičasta boja. Oba čepa su metalik i izgledaju jako lijepo i izdvaja ih od drugih maskara. Količina koju dobijete je 8,4 ml za Miss Hippie i 8,5 ml za Miss Mangu, što je uistinu minimalna razlika i ne igra mi nikakvu ulogu, ali me mrvicu iznenadilo. Dostupni su u svim drogerijama po cijeni od 70 kn, ali L'Oreal često ima popuste, tako da ako vam je ovo puno, malo se strpite.(ja sam svoje uzela jednom prilikom na Bipinoj 1+1 gratis ponudi.)


Miss Manga ima četkicu u obliku borića - gore je uska te se dolje širi. Iglice na četkici su lijepo raspoređene, niti pregusto, niti prerijetko. Četkica lijepo kupi maskaru, ali se zna dogoditi da se na vrhu nakupi više maskare, ali to se lako ukloni. Ono što je zanimljivo s ovom maskorom je to da ima dršku koja se može saviti. Čitala sam da nekima ta savitljiva drška stvara probleme, ali ja nisam primjetila nikakvu pretjeranu razliku jer treba dosta pritisnuti da bi se savila što je nemoguće napraviti na trepavicama.





Miss Hippie ima klasičniju četkicu i zbog toga me dugo vremena nije privlačila, ali moram priznati da sam pogriješila što ju nisam odmah kupila. Iglice su također lijepo rapoređene, niti pregusto niti prerijetko. Uistinu jedna vrlo uobičajena četkica, kakve inače ne volim, ali natjerala me da promjenim mišljenje.



Tekstura obje maskare je poprilično vodenasta, ali se s vremenom suši i postaje još i bolja. Obje maskare su vrlo crne, te vrlo dugotrajne - potraju na očima cijeli dan, dok ih ne skinem te se ne truse što mi je vrlo važno. Lako se skidaju micelarnom vodom. Zbog vodenaste teksture zna se dogoditi da Miss Manga slijedi trepavice, ali minimalno, dok s Miss Hippie to nije problem. Lijepo produžuju trepavice i daju im volumena. Na slici ispod možete vidjeti kako izgledaju na trepavicama.


Iii pobjednik jee... Miss Hippie. Maskara je dramatičnija od svoje sestre, Miss Mange, ljepše razdvaja trepavice, daje im veći voluma i više ih produži. Iako sam dugo vremena odugovlačila kupnju zbog klasične četkice, pogriješila sam, jer da ju nisam kupila propustila bih jednu od najboljih maskara koju sam ikada isprobala! Definitine preporuke!


Jeste li isprobale ove maskare? Koja je pobjednik po vašem izboru?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

1 komentari