FAVORITI TRAVNJA 2017.

by - travnja 29, 2017

Mjesec travanj je pri kraju, tako da je došao red na još jedne mjesečne favorite. Pripremila sam vam 5 proizvoda koje sam najviše koristila, a ovoga puta prevladava dekorativa. Ako vas zanima što sam to posebno voljela tijekom mjeseca travnja, nastavite čitati.



Prvi na redu je Avonov sprej za tijelo s mirisom badema i đurđice. Ima vrlo ugodan i topao miris koji mi se jako sviđa. Ne traje dugo, ali se lako može našpricati ponovno, a ja ga koristim u kombinaciji sa sličnim parfemima, tako da ta ta kratkotrajnost nije toliko problem. Vrlo je osvježavajuć. Kupila sam ga u setu s gelom za tuširanje i losionom za tijelo, a o cijelom setu sam pisala ovdje.


Puder koji sam koristila gotovo svaki dan je Maybelline Fit me! Matte+ Poreless u nijansi 110. Puder koji daje lagano do srednje prekrivanje, vrlo je lagan na licu te izgleda prirodno. Dosta je dugotrajan. Također mi se sviđa što je nijansa dosta svijetla, tako da nakon dugo vremena postoji i nijansa za nas duhiće. Puder ima i mane, što se tiče lošijeg prekrivanja crvenila i većih nedostataka, a više o puderu možete pročitati ovdje.


Sljedeći proizvod me jako oduševio, a to je Essence Camouflage concealer, tako da sam ga koristila cijeli ovaj mjesec i pomalo zaboravila na onaj Catriceov. O oba korektora sam pisala ovdje. Korektor je vrlo lagan, lijepo prekriva, prirodan je, poprilično dugotrajan te je dovoljno svijetao. Ne isušuje okoloočno područje te se ne uvlači u linije ispod očiju.


Ovaj mjesec sam jako voljela i ove brončane kuglice iz Oriflamea koje imam dosta dugo i pakiranje nije baš najbolje, otpao je poklopac pa sam vam ih slikala ovako. Jako su mi se svidjele i planiram naručiti i one iz Avona jer mi se sviđa lagani, pomalo dewy bronzer. Kuglice su poprilično dugotrajne i izgledaju jako prirodno. Koristim ih umjesto bronzera, a nekada i umjesto rumeila i definitivno ću ih koristiti još dugo.


Ovaj mjesec sam ponovno počela lakirati nokte nakon dugog vremena, a lak koji sam koristila gotovo svaki put kada sam lakirala nokte je Essence the gel nail polish u nijansi 63 itsy bitsy blue bikini. Lak u nježnoj pastelnoj plavoj nijansi, predivna proljetna boja. Odlično je pigmentiran te solidno traje, oko 3-4 dana. Svaki put kada ga nosim, divim mu se.

I došli smo do kraja još jednih mjesečnih favorita. Što ste vi posebno voljeli tijekom travnja?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari