EMPTIES #7

by - svibnja 17, 2017

Vrećica s potrošenim proizvodima se napunila, tako da je vrijeme za novi empties post. Ako vas zanima što sam potrošila u prošla dva mjeseca, koliko je prošlo od prošlog empties posta, nastavite čitati!



Potrošila sam 3 paketa velikih vlažnih maramica koji su mi bili sasvim dobri, a koristila sam ih početno skidanje šminke, brisanje swatcheva i slično te jedno malo pakiranje vlažnih maramica koje uvijek imam u torbi ako zatreba i također su mi jako dobre, pogotovo ovo preslatko pakiranje sa životinjicama. Potrošena su i dva paketa blazinica - Duchesse koje koristim stalno i koje su odlične u svome poslu te su vrlo povoljne te Jasmin koje sam kupila kada su mi hitno bile potrebno, a Muller mi nije bio u blizini i mogu reći da su također odlične te su dosta deblje od standardnih blazinica.


Što se tiče proizvoda za kosu potrošila sam Syoss Repair Therapy šampon za suhu i oštećenu kosu koji mi je jako dobar i kao što sam već rekla, Syoss šaponi su mi najdraži. Dovoljno je gust, ugodnog mirisa i lijepo se pjeni, a koristim ga za prvo šamponiranje. Dobro očisti kosu, ne otežava ju ali ju niti ne obnavlja, što ni ne očekujem od šampona, jer vjerujem da se kosa ne može obnoviti, ali me uvijek namame takvi natpisi. Šampon koji koristim za drugo šamponiranje je Balea šampon za dubinsko čišćenje kose koji je moj lifesaver i produžio mi je vrijeme između pranja kose sa svakog dana na svaki drugi. Odlično očisti kosu i vlasište, ali isušuje, tako da je potrebno dosta hidratacije. Pomalo je vodenast, proziran, miriše svježe i jako se lijepo pjeni. O njemu sam pisala ovdje. Potrošila sam i Balea regenerator za suhu i oštećenu kosu s breskvom i kokosom koji miriše predivno (više kao breskva nego kao kokos), hidratizira kosu te je ona meka i lepršava te ju ne oteževa. Tu se našao i Batiste Cherry šampon za suho pranje koji mi dođe kao spas u zadnji čas ukoliko nisam stigla oprati kosu ili mi je drugi dan masna jer sam ju previše dirala ili mi naprosto treba volumena. Odmasti kosu, daje volumen, bijel je, ali se lako iščešljava te miriše predobro.


Što se tiče random proizvoda, našlo se i tu nešto. Dove Invisible Dry dezodorans koji sam koristila i prije i volim ga. Štiti od znoja i neugodnih mirisa cijeli dan, miriše ugodno, ali ne i nametljivo, ne isušuje, ne peče me i ne ostavlja tragove na odjeći bilo koje boje. Pisala sam o njemu ovdje. Potrošila sam i Balea Sensitive tvrdi sapun koji koristim za čišćenje kistova i odličan je u tu svrhu i znam da su s njime kistovi uistinu čisti. Među potrošenim proizvodima našle su se i Baleine britvice koje su mi se pokazale odličnima, pogotovo s time da 5 komada platite 8 kn. Uistinu dobro obavljaju svoj posao i izgledaju jako lijepo, što je za mene točka na i.


U vrećici se našlo i nekoliko gelova za tuširanje, točnije dva full size i jedan tester. Gelovi za tuširanje mi većinom sve odgovaraju, tako da su mi se i ovi svidjeli. Moja koža tijela je normalna i nezahtjevna i nisam primjetila isušivanje s ovim gelovima. Avon Naturals gel za tuširanje s mirisom badema i đurđice je vrlo kremast, lijepo se pjeni, ugodnog je toplog mirisa koji se ne zadržava na koži. O njemu sam pisala ovdje. Aveo gel za tuširanje s malinom i marelicom je pak, gelast, ali se također lijepo pjeni. Miriše predivno i osvježavajuće, voćno, uistinu kao marelica i malina ali se miris nažalost ne zadržava na koži. Tester novog Nivea Oil Pearls gela za tuširanje s mirisom trešnjinog cvijeta dobila sam u Cinestaru kada sam išla gledati Ljepoticu i zvijer koji je odličan film i svakako ga pogledajte kada stignete. Gel je kremast i sadrži sitne uljne kuglice/ perlice, miriše lijepo i lijepo se pjeni. Kako sam ovaj tester koristila za jedno pakiranje, nisam primjetila nikakvu pretjerano njegu, mislim da za to treba više korištenja da bi mogla sa sigurnošću reći.


Što se tiče proizvoda za lice, očekivano, ovdje se našla Garnier ružičasta micelarna za osjetljivu kožu, jedina micelarna koju koristim i koju obožavam. Bez problema skida šminku, ne peče, ne zateže, ne ostavlja nikakav film na koži. Isprobala sam i Garnier Moisture+ Aqua Bomb sheet masku za dehidriranu kožu jer sam osjetila da mi koža traži još hidratacije. Maska je vrlo natopljena te lijepo pristaje na lice i "zalijepi se". Testura je nešto između gelaste i vodenaste, ugodnog je mirisa. Na licu ugodno hladi, što će biti posebno dobro u vrućim danima. Na licu sam ju držala 15-20 minuta i maramica je još uvijek jako natopljena. Nakon što ju skinem, koža je hidratizirana, meka i zaglađena te izgleda nekako zdravije. Takav intenzivniji učinak ima oko jedan do dva dana, nema dugotrajan učinak. Potrošila sam i Balea piling za pranje lica s mirisom maline koji mi se i dalje dobar, ali mi je malo dosadio, tako da sam ga pred kraj koristila kao piling za tijelo. Inače ovo je odličan proizvod, lijepo očisti kožu te ona bude meka i glatka. Miriše predivno. Također ovo je vrlo nježan piling i koristila sam ga svaki dan, a nije mi bilo previše. Posljednji skincare proizvod je Biobaza 3u1 krema za uklanjanje make up-a, čišćenje i njegu lica u tester pakiranju koje mi je dosta dugo trajalo. Vrlo je nježna i kremasta. Koristila sam ju kao zadnji korak u čišćenju lica jer me za skidanje šminke nije pretjerano oduševila. Također smatram da ne može zamijeniti kremu za lice što se tiče hidratacije. Ostavlja film na koži koji mi se smeta. O njoj sam pisala ovdje.


Na samome dnu se našlo i nekoliko make up proizvoda. Prvi je Essence Sun Club mat bronzer za svjetliju kožu u nijansi 01 Natural koji je ograman i još uvijek ne mogu vjerovati da sam ga uspjela potrošiti (iako mi je pred kraj pao pa je i to pomoglo). Vrlo je fine teksture, lijepo mljeven, lako se nanosi i blenda te je poprilično dugotrajan. Lijepo je pigmentiran, ali ne previše, već onako taman za proizvode za lice te je pomalo narančast, ali mi to ne smeta jer umjerenim doziranjem i blendanjem izgleda jako lijepo. Potrošila sam i Essence Camouflage korektor u nijansi 05 Ivory koji me oduševio. Jako lijepo prekriva, izgleda prirodno, dovoljno je svijetao te je dugotrajan. Koristila sam ga svakodnevno i pomalo zaboravila na onaj Catriceov. O njemu sam pisala ovdje.  Odlučila sam se riješiti i H&M spužvice za make up jer je stvarno vrijeme, iako ju u zadnje vrijeme ni nisam toliko koristila koliko je samo stajala, jer je stvarno dotrajala. Vrlo je mekana, lijepo naraste pod vodom, a make up proizvode nanosi i blenda kao od šale. Htjela sam ju kupiti ponovno, ali ju nisam vidjela i nadam se da će ju uskoro vratiti. O njoj sam pisala ovdje. Potrošila sam i Maybelline Color Tatto kremasto sjenilo u nijansi 40 Permanent Taupe koje koristim za popunjavanje obrva. Vrlo pigmentiran proizvod i za prvi nekoliko puta krenite vrlo lake ruke. Vrlo je dugotrajan i obrve s njime potraju cijeli dan. Jedini proizvod koji koristim za popunjvanje obrva, obožavam ga i novi je već u upotrebi. I posljednji proizvod je Essence I ❤ nude sjenilo u nijansi 01 Vanilla Sugar. Vrlo pigmentirano bijelo bazno sjenilo, vrlo mekano, predivno i dugotrajno. Imam još jedno takvo, a pošto ih je Essence izbacio iz asortimana, ne znam što ću kada i to drugo potrošim. 

To su svi proizvodi koji su se našli u vrećici s potrošenim proizvodima. A što ste vi potrošili nedavno?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari