MINI REVIEWS: BIOBAZA, AVON, BALEA

by - travnja 22, 2017

U današnjem postu pišem vam o nekim proizvodima koje sam nedavno kupila i želim vam pričati o njima, ali mislim da nema potrebe posvetiti im cijeli post, pa sam četiri proizvoda stavila u ovaj post u kojemu ću napisati njihove mini recenzije. Ako vas zanima više, nastavite čitati.


AVON CARE KREMA ZA RUKE, NOKTE I ZANOKTICE S KAKAO MASLACEM

Krema dolazi u tubi od 100 ml, a cijena joj je vrlo povoljna i vrlo često je na sniženju, tako da sam ju ja platila 12 kn. Sadrži kakao maslac i vitamin E te je namijenjena obnavljanju i pružanju dugotrajne hidratacije suhe kože kakva je moja trenutno. Krema je srednje gustoće, brzo se upija, nije masna te ne ostavlja masni osjećaj ili bilo kakav drugi film na koži. Odlično hidratizira ruke, a usto predivno miriše i uistinu mi je užitak mazati ruke s njom te mi je postala, rekla bi, najdraža krema za ruke.


BALEA PROFESSIONAL ŠAMPON ZA DUBINSKO ČIŠĆENJE KOSE

Sljedeći je Balein šapon za dubinsko čišćenje kose koji sam već spominjala. Moja kosa se vrlo brzo masti te sam ju morala prati svaki dan, ali korištenjem ovoga šapona za drugo šamponiranje prilikom svakog pranja kose te je produžio pranje kose na svaki drugi dan, što je za mene ogroman uspjeh. Iz Balee kažu da sadrži fitokretin i mentol, namijenjen je za sve tipove kose, uklanja ostatke proizvoda za oblikovanje, sprječava taloženje kamenca za vlasima te revitalizira kosu i vlasište te ne sadrži silikone.  Šampon je proziran, pomalo rjeđi. Dovoljna je malena količina te se dobro pjeni. Lako se ispire. Odično čisti kosu, kao što sam već rekla, produžio mi je vrijeme između dva pranja kose za dan. Ovaj šampon ne pruža njegu, tako da će vam isušiti kosu podosta, ali to se može riješiti regeneratorima i maskama za kosu i meni ne smeta toliko. Nije mi izazvao perut ili iritacije. Postao je proizvod bez kojega ne mogu zamisliti pranje kose i obožavam ga!


BIOBAZA 3u1 KREMA ZA UKLANJANJE MAKE-UPA, ČIŠĆENJE I NJEGU LICA

Ovaj proizvod sam kupila u tester pakiranju za cijenu od nekih 6 kn u Dm-u, slučajno sam ga pronašla i zanimalo me kakav je. Proizvod je multifunkcionalan- namijenjen je skidanju šminke, čipćenju lica te njezi lica te je 96% prirodan. Probala sam skidati šminku njime i nije loš, ali ima i boljih proizvoda. Što se tiče njege, mislim da ne zamjenjuje kremu za lice i nije mi dovoljan što se tiče hidratacije. U moju rutini uvukao se tako što ga koristim nakon gela i micelarne, kako bih bila sigurna da sam temeljito uklonila svu šminku i očistila kožu. Nanosim ga na vlažnu kožu rukama, isperem te prijeđem blazinicom preko lica. Na licu ostavlja neki sloj, koji se ne osjeti, ali ako se umijete pomovno, izgleda kao da ste nanijeli vodootporan proizvod na lice. Gušće je teksture, bijele boje, ostavlja kožu mekom te ne izaziva iritacije. Uistinu mi se svidio i koristim ga svaki dan.


BIOBAZA BEE BALM ĐUMBIR&MED

Posljednji proizvod je balzam za usne od Biobaze s medom i đumbirom. Proizvođač tvrdi da je proizvod 100% prirodan, ne sadrži parabene, parfemene ni mineralna ulja. Sadrži hranjiva ulja i vitamine A i E, štiti usne od isušivanja u svim vremenskim uvjetima i trenutno zaglađuje ispucane usne. Dolazi u, za balzame, klasičnom pakiranju za odvrtanje, sadrži 4,5 grama proizvoda, dostupan je, koliko znam, u Dm-u i Mulleru, po cijeni oko 20 kn. Balzam fino miriše, više kao đumbir nego kao med. Balzam je tvrđ teksture nego balzami na koje sam navikla te sadrži male grudice koje mislim da služe za blagi piling usana. Zngo te tvrđe teksture se malo teže nanosi. Ali zbog učinka koji daje, mislim da se isplati. Usne čini vrlo mekanima i stvara lagani film  na usnama koji štiti usne te se one manje isušuju. Ne ostavlja nikakvu boju ili sjaj na usnama i preko njega možete koristiti druge proizvode za usne.  Jako mi se svidio i uživam u korištenju.


I to bi bilo to, svi proizvodi su mi se svidjeli i volim ih, tako da mi je drago da smatram da zaslužuju svoje mjesto na blogu.

Jeste li vi isprobali nešto od ovih proizvoda? Kako su vam se svidjeli?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari