GARNIER MASKE: PURE SELF HEATING// MOISTURE+FRESHNESS TISSUE MASK

by - travnja 20, 2017

Maske za lice su jedna od mojih opsesija i smatram da su neophodne kod njege kože. U današnjem postu ću pisati o dvije Ganierove maske, sheet maski te jednoj samozagrijavajućoj maski. Obje su mi se učinile jako zanimljive pa sam ih jedva čekala isprobati. Ako vas zanima kako su mi se ove maske svidjele, nastavite čitati!


GARNIER PURE SELF HEATING MASKA ZA LICE SA CINKOM

Maska dolazi u dvije vrećice od 6 ml koje bi vam trebale biti dovoljne za 2 korištenja, a meni je ta količina bila i malo previše za dva korištenja. Možete ga kupiti u skoro svim drogerijama po cijeni od oko 7 kn. Na slici ispod možete vidjeti sastojke.


Iz Garniera kažu: "U kontaktu s kožom njezina formula uzrokuje termo reakciju, pročišćava pore i uklanja višak sebuma. Vaša je koža očišćena i bez masnog sjaja. Pore su vidljivo smanjene do 7 dana". Maska se uistinu zagrijava na koži što mi se jako svidjelo, jer je ovo prvi put da isprobavam tako nešto. Masku sam koristila dva puta u tjednu tako da sam ju držala oko 5 minuta (na pakiranju je naznačeno 3 minute) te ju isprala toplom vodom. U tih 5 minuta nije se osušila. Nakon ispiranja kože je očišćena i masni sjaj je uklonjen, ali pore nisu očišćene niti su smanjene. S obzirom da je ovo prvo pakiranje, definitivno ću ju isprobati ponovno, možda dužim korištenjem dolazimo do tog efekta. Maska je blijedo plave boje, a tekstura ove maske je pomalo čudna, između gela i glinenih maski, ali ništa što nije nemoguće koristiti, a pokušala sam vam ju prikazati na slici ispod. Nije mi izazvala nikakve iritacije na koži.


GARNIER MOISTURE+FRESHNESS TISSUE MASK

Sheet maske ili maske u maramicama su vrlo popularne u zadnje vrijeme, tako da je i Garnier izbacio svoju verziju koju sam vrlo rado isprobala. Dolaze u tri verzije, a ja sam isprobala ovu zelenu, namijenjenu normalnoj i mješovitoj koži kakva je moja. Maska dolazi sigurno zapakirana, a u pakiranju dobijete jednu maramicu koja je dostatna za 1 korištenje. Količina je 32 g. Maramica je jako natopljena tom tekućinom, a dosta te tekućine nalazi se i u vrećici pa ju možete namazati na tijelo, vrat, ruke i slično. Dostupna je u svim drogerijama, ali cijena varira, od 13 kn u Dm-u do 16 kn u Mulleru. Iz Garniera kažu: "Moisture + Freshness maska za lice u maramici za super hidrataciju i osjećaj svježine: Ova maska intenzivno hidratizira i osvježava kožu, a pore čini manje vidljivima." Masku sam koristila kada mi je lice bilo blago isušeno na mjestima koja nisu t- zona i jako mi se svidjelo kako hidratizira kožu te je jako osvježavajuća. Nisam primjetila nikakvu razliku s porama. Nije mi dodatno zamastila t-zonu što mi se jako sviđa, ne nije izazvala nikakve iritacije. Na slici ispod možete vidjeti sastojke.


I to bi bilo to. Obje ove maske su mi se jako svidjele i definitivno ću ih isprobati ponovno. Jeste li vi isprobali ove maske?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari