L'OREAL PURE CLAY GLOW MASKA ZA LICE

by - travnja 24, 2017

Već sam nekoliko puta spomenula kako volim maske za lice, pa sam morala isprobati i ove nove L'orealove. L'Oreal je u svoju kolekciju uveo tri maske za lice, crvenu, crnu o kojoj ću danas pisati te zelenu o kojoj sam već pisala, a post možete pogledati ovdje. Ukoliko vas zanima više, nastavite čitati!


Ova maska, kao i ostale iz ove linije, dolazi u kutijici od tvrđeg papira koja je omotana celofanom tako da možete biti sigurni da ju nitko prije vas nije dirao. Kutija je veća od same maske, gotovo dvostruko, pa imajte to na umu da se ne biste razočarali. Maska dolazi u posudici od debelog stakla s plastičnim čepom koji se dobro zatvara te možete biti sigurni da se neće otvoriti. Maska je dostupna u gotovo svim drogerijama po cijeni od 60 kn (često su snižene). Količina koju dobijete je 50 ml, a trebate ju potrošiti u roku od 12 mjeseci.





Spomenula sam čep koji se dobro zatvara i inače je ovaj čep metalik zelene boje, ali kod ovoga moga primjerka, on je bijel na vrhu što mislim da je možda nekakva tvornička greška, ali mi ne smeta, samo sam htjela spomenuti to. Ispod toga prvoga čepa dolazi nekakav poklopac za koji ne znam kakva mu je svrha, ali tu je.



Maska je tamnije sive boje, gušće teksture, lako se nanosi i brzo se suši. Miris ove maske je vrlo svjež, i mnogo je ugodniji od zelene, čiji miris je vrlo intenzivan i meni se ne sviđa,


Iz L'oreala kažu da je ovo maskas tri gline kombinirana s ugljenom, te djeluje kao magnet za izvlačenje nečistoća, intenzivno pročišćava kožu čineći ju proljepšanom, bez isušivanja. Kao rezultat kožaje pročišćena i izgleda svježije, nakon jednog tjedna je blistavija te može disati, a dužom upotrebom postaje vidljivo transformirana. 

Dojam koji sam ja stekla korištenjem ove maske je odličan! Maska mi se jako svidjela, lijepo očisti kožu, učini ju mekom kao bebina koža, ne isušuje, iako je malo jača maska, pa je potrebna dobra hidratacija nakon nje, te izgleda svježije i nekako ljepše. Jedino što bih htjela je da očisti mitesere, ali ne smatram to zamjerkom jer još nisam pronašla proizvod koji to radi.
Masku koristim najčešće jednom tjedno, jer ju kombiniram s drugim maskama, ponekad dvaputa tjedno. Nanesem ju na temeljito očišćeno lice, ostavim da se osuši nekih desetak minuta te isperem toplom vodom te nanesem kremu.



Sve u svemu, ova maska me oduševila i nastavit ću ju koristiti i mislim da biste ju trebali isprobati jer je mekoća kože nakon korištenja neopišivo dobar osjećaj.
Ako bih morala usporediti ovu crnu sa zelenom maskom, rekla bi mi se ova malo više sviđa.

Jeste li isprobati ove L'Orealove maske? Kakvi su vaši dojmovi?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari