MAYBELLINE FIT ME! MATT+PORELESS PUDER

by - travnja 26, 2017

U današnjem postu pišem vam o puderu koji sam dugo vremena htjela kupiti, tako da čim je došao kod nas, našao se i kod mene, a riječ je o Maybelline Fit me! puderu. Ako vas zanima više, nastavite čitati.


Puder dolazi u tubici od, za puder standardnih, 30 ml sa crnim mat detaljima i prozirnim srednjim dijelom kroz koji možete vijdeti nijansu. Čep se dobro zatvara i neće vam se dogoditi da vam se izlije. Otvor kroz koji puder izlazi je solidne veličine i lijepo se dozira. Na tom otvoru nalazi se zaštitna folija te možete biti sigurni da ga nitko nije dirao prije vas. Dostupan je u svim drogerijama po cijeni od 55 kn, dok sam ja svoj kupila na sniženju u Bipi za manje od 40 kn.





Puder dolazi u 6 nijansi, a ja sam odabrala onu najsvjetliju (naravno) - 110 Porcelain, vrlo svijetlu (svjetlija je nego na slikama) žutog podtona. Nakon duugo vremena pronašla sam nijansu koju ne moram miješati jer mi je dovoljno svijetla. Iako ja više koristim nijanse neutralnijeg podtona, ovaj se nekako prilagođava boji lica te se ne vidi taj žuti podton. Ostale ponuđene nijanse su dosta tamnije i jako je velika razlika između ove prve najsvjetlije i slijedeće nijanse po redu, tako da mislim da ako ste između, možete imati problema s izborom nijansi.


Puder je dosta tekući, ali ne toliko tekući da će se razlijevati. Nanosim ga make up spužvicom jer mi se tako više sviđa, kistom ostaju linije i ne sviđa mi se. Spužvicom se lijepo nanosi i blenda te se drugi proizvodi lijepo nanose preko njega. Nijansa se prilagođava koži te ima prirodni mat finiš. Daje lagano do srednje pakiranje te je nadogradiv, ali se zna dogoditi da ne prekrije crvenilo i ne prekriva sve nedostatke. Vrlo je lagan na licu. Puder je dugotrajan te mi na licu izdrži cijeli dan (iako se ponekad zna dogoditi da se skine s nosa, ali vjerujem da je to zbog brisanja nosa, hvala alergije). Spomenula sam kako imam mješovitu kožu, tako da mi se t- zona umasti nakon otprilike 3 sata, s tim da t- zonu uvijek setiram. Isprobala sam ga s primerom ispod i bez njega i osobno mi se više sviđa s primerom. Što se tiče ove popunjavanja pora, nisam primjetila da ih popunjava, ali sam primjetila da kada mi se lice zamasti, pore oko nosa koje su najizraženije pore na mome licu, manje su vidljive nego s nekim drugim puderima. Ističe suhe dijelove na licu, tako da ukoliko imate suhu kožu lica, mislim da vam ne bi odgovarao.


Sve u svemu, puder koji mi se jako svidio, odličan je dnevni puder koji od kada sam ga kupila nosim svakodnevno i definitivno ćemo se družiti još dugo vremena. 

Jeste li isprobali ovaj puder? Je li vam se svidio?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari