ESSENCE I CATRICE NOVITETI SPRING/SUMMER 2017

by - travnja 08, 2017

Vjerojatno znate kako Essence i Catrice dva puta godišnje mijenja svoj asortiman te neke proizvode izbace a neke nove ubace, a to su napravili i nedavno.  Ja sam si nekoliko stvari kupila i odlučila sam vam napisati nekoliko riječi o njima. Neću duljiti, već samo ukratko reći nešto o njima. Ukoliko vas zanima nešto više o nekim novitetima, nastavite čitati ova post s podosta slika.


ESSENCE COLOUR CORRECTING LIQUID CONCEALER - WAKE-UP EFFECT 
"10 PASTEL PINK"

Ovaj color correcting korektor je prva stvar koju sam kupila iz novoga asortimana. Dvoumila sam se između ovoga i jedne breskvaste nijanse jer sam tražila neki koji će prekriti moje podočnjake, ali sam se ipak odlučila za ovaj jer sam mislila da je svjetliji i da će mi bolje odgovarati. Sada razmišljam i o kupnji toga drugoga. Ali dosta o mojoj dvojbi, pričajmo o korektoru koji sam kupila. Dolazi u debeljuškastom pakiranju od debele prozirne plastike kroz koju vidite boju proizvoda s bijelim detaljima. Količina koju dobijete je 5 ml, dostupna je u svim drogerijama po cijeni od 21,90 kn. Aplikator je dobar i precizan i dobro dozira proizvod.




Pomalo je rjeđe teksture, vrlo svijetle baby ružičaste boje te nije jako pigmentiran. Lako se nanosi i blenda, ja ga nanosim aplikatorom koji dolazi s proizvodom te ga blendam mini spužvicom za make up, prije nanošenja pudera. Lagano prekriva podočnjake, no oni i dalje ostaje vidljivi, ali je područje ispod očiju posvjetljeno i uistinu izgledate razbuđenije. Vrlo je ladan, ne uvalči se u linije ispod očiju te ne isušuje. Iako je ovo dodatni korak kod make up-a, meni je vrlo zanimljiv i sviđa mi se.



ESSENCE CAMOUFLAGE FULL COVERAGE CONCEALER
"05 IVORY"

Sljedeći na redu je još jedan korektor, ovoga puta obični korektor koji dolazi u jednakome pakiranju kao i prethodni, samo s drukčijim detaljima. Dolazi u dvije nijanse, a ja sam uzela, pogađaate, onu svjetliju, odnosno nijansu 05 Ivory. Količina koju dobijete je 5 ml, za cijenu od 21,90 kn, a dostupan je u svim drogerijama. Aplikator je standardan za ove proizvode te mi se sviđa.




Tekstura je nešto rjeđa te se lako nanosi i blenda, a nanosim ga aplikatorom te blendam make up spužvicama. Iako nije najpigmentiraniji, lijepo prekriva ali i dalje izgleda prirodno. Ova nijansa je vrlo svijetla te lijepo posvjetljuje područja koja želite posvjetliti, te ga koristim prilikom konturiranja. Traje poprilično dugo na licu, odnosno do trenutka kada ga ne skinite. Ne uvlači se u linije ispod očiju te ne isušuje. Jako mi se svidio te ga koristim od dana kada sam ga kupila, odličan je za svakodnevno korištenje.




ESSENCE ULTRA LAST LIPLINER SMOOTH GLINDING& WATERPROOF
"02 BRICK DUST"

Ova olovka za usne dolazi u elegantnom crnom pakiranju s dnom u boji proizvoda. Olovka je na šiljenje, ali se lako šilji pa s time nemate problema. Količina koju dobijete je 1,2 g koju trebate potrošiti u 36 mjeseci, a cijena joj je vrlo pristupačnih 12,90 kn, a dostupna je u većini drogerija. Dostupna je u nekoliko nijansi, rekla bih možda 6, ali nisam sigurna, a ja sam se odlučila za nijansu 02 Brick Dust koja je nude nijansa s primjesima ciglaste crvenkaste boje, a vjerujem da ću ih kupiti još.



Tekstura olovke je vrlo meka te morate paziti kada ju otvarate jer sam ja na taj način odlomila špic, da toliko je meka. Pošto je toliko meka, jako lagano se nanosi te klizi po usnama bez imalo povlačenja. Vrlo je pigmentirana te je jedan nanos dovoljan za potpuno prekrivene usne. Nakon nanošenja, nijansa je pomalo mat te isušuje usne malo jače pa je potrebna jača hidratacija prije i poslije. Pomalo se osjeti na usnama. Vrlo je dugotrajna, traje na usnama oko 4 sata, ali se trajnost smanjuje ako nešto pijete ili jedete (ako nije nešto masno, ako je, onda se skida, što ne smatram problemom). Ovo su fenomenalne olovke za usne i definitivno ću kupiti još nijansi.



ESSENCE MY MUST HAVES LIP POWDER
"04 SET THE STAGE"

Essence je u svoju kolekciju uvrstio panove sjenila, pudera, rumenila, bronzera te pudera za usne. Ja sam se za početak odlučila za puder za usne jer mi se svidjela nijansa, ali sam ga kupila s namjerom korištenja kao sjenila jer mi se svidjela ova predivna ljubičasta, šljivasta nijansa kakvu nemam. Isprobala sam ga kao puder na usne, preko balzama, ali mi se nimalo ne sviđa takav proizvod, ali tko voli nek' izvoli, za mene je ovo sjenilo. Dolazi u panu, a pan dolazi u plastici s poklopcem, a sve to zajedno dolazi u papirnatoj košarici. Količina koju dobijete je 1,7 grama po cijeni od 12,90 kn. Dosta proizvoda iz ove kolekcije je dostupno su svim drogerijama, ali ove pudere za usne sam vidjela sam u Mulleru.





Ovaj proizvod je jako pigmentiran, lako se nadograđuje i blenda. Vrlo je mekan te se trusi mininalno. Swatch koji možete vidjeti na slici ispod je napravljen u jednom nanosu bez primera i možete vidjeti koliko je dobro pigmentiran. Nijansa nije ispala najvjernije jer ju nisam uspjela uslikati kako treba, ali ona je jako ljubičasta. Vrlo je dugotrajna, na očima izdrži cijeli dan, s time na kroz dan lagano blijedi. Jako mi se svidio i moram isprobati još nijansi.



CATRICE LIQUID METAL LONGLASTING CREAM EYESHADOW
"030 DAILY DOSE OF ROSE"

Posljednji proizvod je ujedno i jedini Catrice proizvod o kojemu ću pisati u ovome postu, jer moram priznati da me ti Catrice novi proizvodi nisu previše zainteresirali, a oni koji jesu bili su rasprodani kada sam kupovala, tako da o njima kasnije. Vratimo se na proizvod koji sam kupila, a to je Catrice kremasto sjenilo u predivnoj metalik rose gold nijansi. Proizvod dolazi u duguljastom pakiranju s aplikatorom, koje je tipično za korektore i sjajila, sa srebrnim detaljima i izgleda jako otmjeno, ali se slova skidaju, što meni ne smeta. Količina koju dobijete je 6 ml za cijenu od 31,90 kn, a dostupni su u 5 nijansi i to samo u Mulleru.





Iako pretjerano ne volim kremaste proizvode poput rumenila, sjenila i slično, ovo mi se jako svidjelo i jako sam ga zavoljela. Sjenilo je vrlo kremasto, lako se nanosi i blenda. Vrlo je pigmentirano i dovoljan vam je samo jedan sloj za potpunu prekrivenost. Sjenilo je vrlo dugotrajno i na očima izdrži cijeli dan bez preslikavanja i blijeđenja. Već sam spomenula da sam kupila ovu metalik rose gold nijansu, koja je predivna, metalik i ne sadrži šljokice, ali sjaji predivno. Planiram si kupiti još nijansi jer me ovaj proizvod uistinu oduševio.


I došli smo do kraja jednoga jako dugačkoga posta i ako ste uspjeli doći do kraja, čestitam vam. Nadam se da sam vam ovim postom pomogla što se tiče odabira nekih od noviteta iz Essence i Catrice radionice. 

Jeste li isprobali nešto od ovih noviteta? Što želite isprobati?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari