AVON SET BADEM I ĐURĐICA: GEL ZA TUŠIRANJE, LOSION ZA TIJELO I SPREJ ZA TIJELO

by - travnja 10, 2017

Avon je u prošlom katalogu izbacio ovaj set koji me svojim mirisom osvojio na prvu te sam ga morala naručiti. U setu dolazi gel za tuširanje, losion za tijelo te sprej za tijelo, a ja sam ga platila oko 40 kn.  Miris bih opisala kao topao, osjeti se i badem i đurđica, loša sam s opisom mirisa. Ako vas zanima što ja mislim o njima, nastavite čitati.


Gel za tuširanje i losion za tijelo dolaze u prozirnim plastičnim bočicama od 200 ml što je sasvim solidna količina. Na bočicama se nalaze sve potrebne informacije o proizvodu te slika badema i đurđice. Čep se dobro zatvara, a otvor je dobar i proizvod lijepo izlazi.


Gel za tuširanje je bež sedefaste boje, srednje gustoće, kremastije teksture. Kod korištenja se lijepo zapjeni. Miriše fino, ali se miris ne zadržava na koži. Nisam primjetila da mi isušuje kožu. Nemam što posebno reći pošto je ovo gel za tuširanje, a od gelova za tuširanje nemam neke posebne zahtjeve, dovoljno mi je da fino miriše i ne izaziva iritacije, tako da mi je ovaj sasvim dobar.


Losion za tijelo je bijele boje s primjesima bež boje, srednje gust i jako kremast. Također miriše predivno, miris se osjeti možda sat- dva, a zatim više ne. Lijepo se nanosi, vrlo brzo se upija te lijepo hidratizira kožu. Obećaje 24 sata hidratacije, što je u mome slučaju istina, jer nemam zahtjevnu kožu tijela, već normalnu i većina proizvoda mi odgovara. Vrlo je lagan na koži te ga ne osjetite.


Na slici ispod možete vidjeti kako izgledaju losion i gel, losion gore, gel dolje.


Posljednji proizvod u setu je ovaj sprej za tijelo. Avonove sprejeve za tijelo jako volim, odlični su multifunkcionalni proizvodi koji možete koristiti za špricanje tijela, oramara, prostora, što god, a o njima sam već pisala, pa ako vas zanima, klik ovdje. Količina koju dobijete je 100 ml. Proizvod dolazi s raspršivačem koji jako lijepo dozira proizvod te na sebi osjetite samo laganu maglicu i lijepo će vas osvježiti. Miris je kao što sam već rekla jako ugodan, topao, ali se ne zadržava dugo, svega nekoliko sati, ali to je očekivano.


Sve u svemu ovaj set mi se jako svidio i definitivno ću isprobati još mirisa, ona jagoda i bijela čokolada u novome katalogu me jako mami :)

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari