ZARA FEMME& JOYFUL TUBEROSE TOALETNE VODE

by - ožujka 11, 2017

U današnjem postu pisat ću od dva mirisa, odnosno dvije Zarine toaletne vode koje smatram da su savršeni mirisi za ovo hladnije doba godine. Usto njihov jednostavan dizajn je meni predivan i ne mogu ih se nagledati. Ako vas zanima više, nastavite čitati.


Ove toaletne vode dolazi u kvalitetnim i jako jednostavnim bočicama od 30 ml, upakirane u jednake kutijice zaštićene celafanom. Meni se ovaj jednostavni dizajn jako sviđa i mogla bi ih uz divljenje gledati cijeli dan. Raspšivač je dobar i lijepo dozira proizvod, ne na jedno mjesto, već kao maglicu.



Koristim ih već jako dugo, dobila sam ih ljetos, ali ih tada nisam pretjerano koristila, već sam počela tijekom jeseni i jako mi se sviđaju, jer smatram da su mirisi pravi za ovo hladno vrijeme, kao što sam već rekla. Trajnost im je za toaletne vode jako dobra, 4-5 sati. Miris se osjeti, ali nije jako nametljiv i pretjeran. Ne izazivaju iritacije na koži.


Kao što ste mogli pročitati u naslovu, ja ih imam dvije: Femme i Joyful Tuberose, o kojima ću vam u nastavku napisati poneku sitnicu, ali kako ja baš ne znam dobro opisati mirise, poslužit ću se internetom. 

ZARA FEMME

Ova toaletna voda kao gornju notu ima bergamot, kao srednje note orhideju i božur, a kao bazne note vaniliju, sandalovinu i mošus.
Miris je pomalo odvažan i jači te malčice podjseća na neki muški miris, ali ne jako i nosiv je.


ZARA JOYFUL TUBEROSE

Ova toaletna voda kao gornje note ima crni ribizl, grejp, limun i naranču (citruse), kao srednje note jabuku, cedar i gardeniju te kao bazne note mošus, sandalovinu, kumarin i vaniliju.
Miris, također pomalo odvažniji, ali slatkastiji od prethodnoga, vrlo nosiv.


Na kraju, mogu reći da su mi ovi mirisi jako dragi i volim ih nositi, pogotovo u ovo hladnije vrijeme. Njihov prekrasan i jednostavan dizajn mi se jako sviđa i izgledaju predivno izloženi na stolu ili polici. Svakako ih škicnite.


Jeste li isprobali Zarine parfeme i toaletne vode? Ako jeste, sviđaju li vam se?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari