WET'N'WILD CONTOURING PALETA

by - ožujka 19, 2017

Konturiranje je jako veliki trend u posljednje vrijeme i vjerujem da je dosta ljudi zaluđeno njime, a također vjerujem da se dosta ljudi obraduje kada u drogerijama vidimo proizvod za konturiranje koji si svi možemo priuštiti. Ovaj put je riječ o Wet'n'Wild paleti za konturiranje, a ako vas zanima kakvo je moje mišljenje o njoj, nastavite čitati.


Proizvod dolazi u crnom pakiranju s prozirnim pokolopcem koji se dobro zatvara. Pan je dosta velik i sloj proizvoda koji dobijete je tanak tako da ako vas ispadne, mislim da će proizvoda biti posvuda. Proizvod možete kupiti u Bipi i Dm-u koji drže We'n'Wild kozmetiku po cijeni od 44,90 kn.



Na slici možete vidjeti pozadinu proizvoda, na kojoj se nalaze sastojci, način na koji se proizvod nanosi te oznaka da je proizvod cruelty free, što znači da nije testiran na životinjama i bravo za to!


I ovaj proizvod je kao i svi ostali Wet'n'Wild proizvodi dobro zaštićen, tako da se ne morate bojati da ćete kupiti proizvod koji je netko dirao.


Proizvod dolazi u dvije nijanse, a ja sam odabrala nijansu Dulce De Leche koja je hladnija u odnosu na onu drugu čije sam ime zaboravila. Proizvod je podijeljen u dva dijela, u jednome dobijete nijansu za highlight i jednu za konturiranje. Proizvod ima pomalo neugodan miris koji se osjeti samo ako nos jako približite proizvodu.


Obje nijanse su potpuno mat i dosta su praškaste te se truse. Nijanse se konturiranje se nanosi pomalo nejednako, ali se obje nijanse jako lako blendaju, tako da nećete imati problema s time. Nijanse su podosta dugotrajne i izdrže na licu oko 5-6 sati, a tada počnu blijediti, ali postepeno i podjednako


Kao što sam rekla, nijanse su potpuno mat i lako je raditi s njima.
Nijansu za highlight nanosim spužvicom za make up, na područja koja želim posvijetliti i koja su mi kritična zbog mašćenja, kao što je područje ispod očiju (kod setanja korektora) te sredinu nosa, čela i brade. Drži ta područja pod kontrolom i lijepo ih posvijetli.
Nijansa za konturiranje je, po meni, pretopla da bi njome mogla konturirati, ali je odlična kao bronzer i lijepo utopli i pomalo definira područja koja želite.

Sve u svemu, meni se ovaj proizvod jako sviđa i koristim ga gotovo pri svakome šminkanju od dana kada sam ga kupila.  

Jeste li isprobali ovaj proizvod za konturiranje? Je li vam se svidio?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari