LUSH BATH BOMB - SHOOT FOR THE STARS

by - ožujka 24, 2017

Kupke i bombe za kupanje obožavam, obožavam ih koristiti i obožavam ih gledati, tako da sam se jako razveselila kada sam dobila Lushovu bombu za kupanje pod nazivom Shoot for the Stars. Ako vas zanima kako izgleda, nastavite čitati.


Dolazi zapakirana u papirnatoj vrećici s natpisom Fighting Animal Testing što mi se jako sviđa i voljela bih kada bi više brendova slijedilo ovaj primjer. Dostupna je u Lush trgovinama, cijenu ne znam jer sam ju dobila na poklon. Jako mi je žao što Lush nemamo u Osijeku, jer bi po cijele dane bila tamo.



Bomba je okrugla, plava sa zlatnim šljokicama i povećim zlatnim zvijezdama koje se izdvoje iz kugle u vodi i sporije se otope. Vodu obojaju u predivnu plavu boju s puno zlatnih šljokica. Nakon kupanja, koža vam bude jako mekana i glatka, osjeti se da je njegovana. Šljokice nisam primjetila da se zadržavaju na koži pretjerano, možda se nađe gdje koja. Kako je meni ova stvar pregenijalna i predivna, napravila sam puno slika, pa u nastavku posta možete uživati u njezinoj ljepoti. Pred kraj su slike vode vrlo tamne, ali razlog tome je blic na fotoaparatu. Uživajte!












Jeste li isprobali Lushove proizvode?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari