AFRODITA MASKE: YOUNG&PURE MAKE IT PERFECT!// FRESH&WELL- RESTED LOOK OKOLOOČNA MASKA

by - ožujka 27, 2017

Već sam spomenula da sam u zadnje vrijeme opsjednuta maskama za lice i obožavam ih isprobavati pa sam isprobala i neke Afroditine maske o kojima ću vam napisati svoje prve dojmove. Ako vas zanima više, nastavite čitati!


AFRODITA YOUNG&PURE MAKE IT PERFECT!

Ova maska namijenjena je masnoj i nečistoj koži, osvježava i smiraju kožu te djeluje blago antiseptički, regulira izlučivanje masnoće i sužava raširene pore. Ne sadrži parabene, parafine niti silikone. U pakiranju dobijete 2 vrećice, svaka sadrži 5 ml, a možete ju kupiti u svim drogerijama po cijeni od 6,90 kn. Na slici ispod možete vidjeti sastojke.


Tekstura ove maske je meni jako čudna, pomalo nalik na žele, blijedo žućkaste boje. Nisam primjetila nikakav poseban miris. Koristila sam ju dva puta tjedno, tako što sam ju stavila na lice nakon temeljitog čišćenja, ostavila da djeluje 15 minuta i zatim isprala. Inače nakon dva korištenja mogu dobiti dojam sviđa li mi se proizvod ili ne, ali nakon ove maske nisam. Nisam primjetila sam radi nešto posebno, osim što blago osvježi lice. Pozitivna stvar je što nije napravila nikakve probleme po licu.


 AFRODITA WHY MASK: FRESH&WELL- RESTED LOOK

 Okoloočna maska koja koži oko očiju daje svjež i odmoran izgled, pomaže smanjiti podočnjake, vrećice ispod očiju i natečenost, vlaži i učvršćuje kožu oko očiju. Također ne sadrži parabene, parafine niti silikone. Dostupna je u svim drogerijama po cijeni od 12, 90 kn, a dobijete 3 vrećice po 2 ml, a iako se nanose u pozamašnoj količini, meni je svaka vrećica bila dovoljna za 2 nanošenja. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Ova maska je lijepe kremaste teksture, blago roskasto- žućkaste boje i lako se razmazuje i nanosi.  Koristim ju oko 2 puta tjedno, jednu vrećicu podijelim na dva dijela, nanesem u pomalo izdašnoj količini, kako su i proizvođači naveli, te ostavim oko 15 minuta dok se proizvod lijepo upije. Ostatke koji se nisu upili umasiram na okoloočno područje (malo i na kapke). Nisam primjetila nikakav poseban miris. Ovaj proizvod okoloočno područje ostavlja osvježeno, umireno te blago, ali stvarno blago smanjuje podočnjake i natečenost oko očiju. Vjerujem da bi duži korištenjem više pomogao.


Sve u svemu, okoloočna maska mi se uistinu svidjela, dok mi se maska za lice i nije baša svidjela. 

Jeste li isprobali Afroditine maske? Jesu li vam se svidjele?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari