FAVORITI OŽUJKA 2017.

by - ožujka 31, 2017

Zadnji je dan ožujka, tako da je vrijeme za još jedne favorite. Ovaj mjesec ih je nešto manje, ali sam ih svejedno odlučila podijeliti s vama. Ako vas zanima što sam posebno voljela ovaj mjesec, nastavite čitati.



Ruke su mi u zadnje vrijeme dosta suhe, tako da češće posežem za mazalicama za ruke. Jedna od mojih najdražih krema za ruke, također i favorit ovoga mjeseca je Avon Cocoa Butter krema za ruke, nokte i zanoktice. Krema predivno hidratizira ruke, brzo se upija, ne ostavlja masni osjećaj te miriše preeedivno.


Sljedeći favorit je Avon Clearskin Pore Penetrating gel za čišćenje lice. Gušće je teksture i vrlo zanimljive, sive sedefaste boje. Vjerujem da je ovo gel koji najbolje očisti lice, lice je toliko čisto da imate osjećaj da škripi pod prstima. Koristim ga cijeli mjesec, ali je to definitivno bila ljubav na prvo korištenje.


Vjerujem da gotovo pa i ne postoji osoba koja nije isprobala ili barem čula za Catrice kamuflažnu kremu. Iako sam znala da postoji, isprobala sam ju tek sada i moram reći da razumijem zašto ju toliko ljudi voli. Uzela sam najsvjetliju nijansu kojom prekrivam prištiće i crvenilo i odlično ih prekriva te je dugotrajna.


Ovaj mjesec voljela sam, a vjerujem da ću i dalje voljeti, jer je ovo jedna od najboljih maskara koje sam do sada isprobala, a riječ je o L'Oreal Mega Volume Miss Hippie maskari. Trepavicama ustinu daje mega volumenm lijepo ih razdvoji, jako je crna te traje dok ju ne skinete i ne trusi se. Big lajk!

To bi bili moji favoriti ožujka, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari