L'OREAL PURE CLAY PURIFY MASKA ZA LICE

by - veljače 18, 2017

L'Oreal je nedavno u svoju ponudu uvrstio Pure Clay maske za lice, koje sam ja kao obožavateljica maski za lice morala isprobati. Prva maska koju sam kupila, od 3 koje su u ponudi, je zelena, Purify maska za lice. Ako vas zanima više, nastavite čitati.


Kao i inače, krenimo od ambalaže. Maska dolazi u čvrstoj staklenoj teglici sa zelenim čepon koji se dobro zatvara. Pakiranje izgleda jako fancy i vrlo je kvalitetno. Teglica je zapakirana u kutijicu koja je dosta veća od teglice, toliko da ja mislim da bi u kutijicu stale dvije maske. Nije bitno, ali htjela sam napomenuti. Kutijica je umotana u celofan tako da je dobro osigurana i možete biti sigurni da ju nitko nije dirao prije vas.




Količina proizvoda koju dobijete je 50 ml za koju iz L'Oreala kažu da je dostatna za 10 korištenja, ali ja mislim da sam već prešla 10 korištenja, a ostalo mi je još oko trećina, tako da vjerojatno ovisi o količini koju nanosite na lice (ja ju ne štedim, nego nanosim količinu koju smatram da je dovoljna i nemam premalo lice). Za ovu masku ćete morati izdvojiti 59,90 kn, ali ju vrlo često možete dobiti za 30% manje, a dostupna je u svim drogerijama. Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja. 


Na slici ispod možete vidjeti što L'Oreal kaže ovoj maski te sastojke.



Maska je  svjetlije zelene boje, srednje gusta te se lako nanosi (ja ju nanosim plosnatim kistom za puder kao i sve druge maske za lice) i brzo suši i lako se ispire. Ono što mi se ne sviđa je intenzivan, meni neugodan miris koji ne znam opisati, osim da mi je grozan i da mi se nikako ne sviđa. U početku sam mislila da ju niti neću moći koristiti zbog tog "mirisa", ali s vremenom sam se nekako navikla, tako da mi sada ne smeta toliko, ali i dalje mi malo smeta.


Nakon korištenja ove maske, nekih 2 mjeseca 1 do 2 puta tjedno, stekla sam dojam o njoj, a taj dojam je sljedeći. Maska lijepo očisti lice te ono nakon skidanja ove maske bude mekše, zaglađenije i osvježeno te lagano matirano. Isuši prištiće, ako ih imate, ali ne čisti mitesere. Nisam primjetila nikakvu razliku što se tiče veličine pora i smanjenja sebuma (nema ga nakon skidanja, ali tijekom dana se pojavljuje). Maska je malo jača, tijekom nošenja se osjeća lagano peckanje, a nakon skidanja lice je lagano crveno i potrebna mu je hidratacija, tako da nakon skidanja obavezno nanesite kremu malo jače.


Sve u svemu, meni se ova maska svidjela i planiram isprobati i druge maske iz ove linije. 

Jeste li isprobali ove maske za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari