AVON TRUE COLOUR SUPREME NOURISHING RUŽEVI

by - veljače 20, 2017

Avon je nedavno izašao s novim ruževima koje sam htjela isprobati, ali kada vidim da ruževi daju hidrataciju i sadrže ulja, malo sam skeptična jer takve ruževe baš i ne volim, tako da sam se odlučila za nekoliko testera. Ako vas zanimaju moji dojmovi o njima, nastavite čitati.


Pakiranje testera nam nije važno, ali želim nešto reći o pakiranju pravih ruževa. Pakiranje je prekrasno, zlatno- crno i izgleda vrlo otjmeno. Ruž je prošaran raznim nijansama i jako mi se sviđa. Njihova trenutna cijena je 35 kn, a količina koju dobijete je 3,6 g.


Odlučila sam vam umetnuti sliku iz kataloga kako biste vidjeli kako ruževi izgledaju u punom obliku te nijanse koje se nude. Također, želim reći da sve nijanse nisu potpuno jednake kao u katalogu i ja sam se pomalo razočarala jednom nijansom.


Od 15 ponuđenih nijansi, ja sam izabrala 4: Red Creme, Silky Peach, Smooth Mocha i Plum Perfect. Red Creme i Plum Perfect su pigmentiraniji i bogatije, punije boje, dok su Silky Peach i Smooth Mocha slabije pigmentirani i pomalo prozirni (sheer) i podosta sjajni. Nijansa koja nimalo vjerno nije prikazana u katalogu je Smooth Mocha što ćete vidjeti i na swatchu ispod, u katalogu je ona tamna smeđa, dok je uživo vrlo svjetla sheer nude, pomalo smeđa nijansa.


Ruževi su izrazito kremasti i lako se nanose, ali nisu baš najpostojaniji. Izdržat će oko 3 sata, bez hrane i pića, ali se vrlo lako popravljaju pa oko toga nema problema. Bolje pigmentirane nijanse se lako nadograđaju. Vrlo su ugodni na usnama te ih nećete osjetiti i neće vam isušiti usne.

Na slikama ispod možete vidjeti swatcheve, na prvoj slici bez blica, a na drugoj slici s blicem. Nijanse redom su Plum Perfect, Smooth Mocha, Silky Peach i Red Creme.



Sve u svemu, ovi ruževi su dobri, ali mislim da ih neću kupiti jer nisam baš ljubitelj kremastih i njegujućih ruževa. Ukoliko jeste, svakako ih pogledajte jer mislim da se nećete razočarati.

Jeste li već isprobali ove ruževe?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari