AVON NUTRA EFFECTS BALANCE GEL KREMA

by - veljače 16, 2017

Svi znamo kako je njega kože važna, pa vam u današnjem postu donosim recenziju jedne kreme za lice. Riječ je o Avonovoj Nutra Effects Balance gel kremi o kojoj se dosta pisalo, pa je red da i na mome blogu dobije svoje mjesto. Ako vas zanima više, nastavite čitati. 


Kao i uvijek, krenut ćemo od pakiranja. Krema dolazi u čvrstoj staklenoj teglici s nazivom kreme i sličnim informacijama. Ispod čepa se nalazi još jedna zaštita tako da je krema dobro osigurana. Čep se dobro zatvara i cijelo pakiranje je vrlo kvalitetno i lijepo. Krema dolazi u kutijici kao i većina Avonovih proizvoda koja izgledom odgovara kremi. 



Količina kreme koju dobijete je 50 ml koju morate potrošiti u roku od 12 mjeseci, a za nju ćete izdvojiti oko 50 kn, jer cijena u Avonovim katalozima, kao što znate, varira iz kataloga u katalog, ali je, kao i gotovo svi drugi Avonovi proizvodi često snižena, tako da sam ju ja platila 39 kn.


U ovoj liniji krema, postoji nekoliko vrsta krema za lice, ovisno o vašoj koži, a ja sam odabrala zelenu, Balance liniju koja je namijenjena mješovitoj i masnoj koži, kakva je i moja. Kao i cijela Nutra Effects linija, i ova krema, je bez boja i parabena, alergološki testirana i prikladna i za osjetljivu kožu.


Ukoliko vas zanima, sastojke možete provjeriti na slici ispod.


Što iz Avona kažu za Balance liniju?

Matirajući sastojci apsorbiraju masnoće i umanjuju sjaj lica, dok chia sjemenke održavaju optimalnu vlažnost kože. 
Ove sjemenke su bogat izvor omega-3 kiselina, vitamina i antioksidansa te mogu upiti količinu vode
12 x veću od svoje težine.
Ključne prednosti: Matira kožu, umanjuje lučenje masnoće, umanjuje vidljivost pora, održava optimalan nivo hidratacije.


Za ovu kremu također kažu da uravnotežuje proizvodnju masnoće i pruža koži savršen mat izgled. Ne sadrži ulja.


Kremu koristim dva puta dnevno, ujutro i navečer nakon čišćenja lica. Koristim ju i kao podlogu za make up i dobra je i u tu svrhu. Make up lijepo klizi po njoj i sjeda na nju.


Sada moji dojmovi. Krema nije gusta, već je pomalo rjeđa, gelasta i lagana. Lako se nanosi i brzo se upija. Iako je lagana, lijepo hidratizira kožu, njeguje ju i osvježava.. Ima svjež miris koji mi se jako sviđa. Nakon nanošenja, koža je glatka i meka i lagano matirana. Malo je smanjila mašćenje kože, ali ništa pretjerano. Što se tiče pora, nije učinila nikakvu razliku. Nisam izazvala nikakve iritacije ili zatezanja i slično.


Kao zaključak, mogu reći da mi se ova krema jako svidjela. Lijepo hidratizira i odlično paše mojoj mješovitoj koži. Svakako vam preporučam isprobavanje ove kreme i ostalih proizvoda iz Nutra Effect linije. 

Jeste li isprobali ovu kremu? Ako jeste, je li vam se svidjela?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari