FAVORITI VELJAČE 2017.

by - veljače 27, 2017

Veljača, mjesec zaljubljenih, nam je na samome kraju, a to znači da su na redu i novi mjesečni favoriti. Kao i svaki mjesec sam se odlučila sam novih 5 najvoljenijih. Ako vas zanima što sam to posebno voljela tijekom veljače, nastavite čitati.




Prva stvar koju želim spomenuti je Balea regenerator za oštećenu kosu s kokosom i marelicom koji me je uistinu pozitivno iznenadio, pogotovo ako u obzir uzmemo cijenu od 9 kn. Predivno hidratizira kosu te ona bude meka i lepšava. Miriše predivno, ali se miris ne zadržava na kosi. Posebno me oduševio jer ja koristim šampone koji isušuju kosu i taj problem rješava kao od šale.


Avon Attraction parfem sam nosila svaki dan ovoga mjeseca i jako ga volim. Pomalo je jači i prigodniji za ovo hladnije vrijeme, nije sladak. Miris se lagano osjeti i poprilično je dugotrajan. Također, elegantno i jednostavno i veliki je plus.


I Heart Makeup highlighter u nijansi Goddess of Faith je predivan, predivan highlighter, rekla bi neke šampanjac boje. Djeluje jako prirodno na licu, ali se može nadograditi u onaj bum highlighter te je poprilično dugotrajan. O njemu ćete definitivno moći čitati više u budućnosti.


Balea matirajuća krema koju koristim kao primer, i koristila sam ga svakodnevno i jako mi se svidio.  Lijepo zagladi kožu i blago produži trajanje make up-a. O njemu ćete također moći čitati uskoro, pa pratite blog.






Još jedan proizvod o kojemu ćete također moći čitati uskoro više, a to je Wet'n'Wild paletica za konturiranje. Puderu za posvjetljivanje sam već dotaknula pan, kao što možete vidjeti. Divno je pigmentirano i dugotrajno i odlično odrađuje svoj posao, ali se pomalo trusi.

I to bi bili moji "zaljubljeni" favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari