EMPTIES #5

by - veljače 06, 2017

 Nakon nekog vremena, moja vrećica s potrošenim proizvodima se napunila pa je vrijeme za novi post s potrošenim proizvodima. Ako vas zanima što sam nedavno potrošila, nastavite čitati. 



Higi vlažne maramice su vlažne maramice koje jako volim, sve su jednako i dovoljno vlažne, što mi se jako sviđa. Usto su vrlo povoljne, pa ih svakako možete isprobati. Duchesse blazinice sam već spominjala i volim ih. Dobre su i vrlo povoljne, tako da nemam potrebu isprobavati druge. Možetew ih kupiti u Mulleru.



Kao što sam već nekoliko puta spomenula, Syoss šamponi su moji najdraži šamponi i zadnjih nekoliko godina koristim samo njih.  jedan od novijih je Purify&Care za masno vlasište i suhe vrhove i jedan je od najboljih iz njihovog asortimana koji sam ja isprobala. Jako dobro opere kosu, bez isušivanja, otežavanja i sličnih stvari. Balea hidratantno mlijeko za suhu i oštećenu kosu s breskvom i kokosom mi je bilo okej, ništa posebno, ali nije loše, daje neku srednju hidrataciju. Miris mi se sviđa, ali ne ostaje na kosi.


Batiste Sweetie šampon za suho pranje mi je odličan, kao i svaki drugi njihov šampon, lijepo osvježi kosu i miriše predivno i dobro dođe kao pomoć između pranja kose i za davanje volumena, te na taj način malo oživi kosu. Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair regenerator u spreju je jedan od mojih najdražih proizvoda ikada. Predivno hidratizira kosu, kosa bude meka i lepršava, a raščešljavanje kose mačji kašalj. Ne otežava kosu niti ju masti. Raspršiljavač odlično aplicira proizvod. Ako vas zanima više o ovome regeneratoru, više možete pročitati ovdje.


Potrošila sam i dva dezodoransa, Dove Invisible Dry i Garnier Invisible (moj najdraži). Oba su mi bila vrlo dobra, držala su cijeli dan, miris im je okej, ne ostavljaju bijele tragove. Oba sadrže aluminij, pa ako ih izbjegavate, napomenula sam vam, da znate. 


Balea Schoko Love gel za tuširanje mi se jako svidio. Predivno čokoladno mirše, toliko da od njega miriše cijela kupaonica. Nemam neka prevelika očekivanja od gelova za tuširanje i svi koje sam dosada isprobala, tako da mi je i ovaj dobar. Nisam primjetila nikakvo isuširanje jer s time nemam problema, a i nakon tuširanja uvijek nanosim neku mazalicu. Avon pjena za kupanje s mirisom čokolade i naranče miriše preeedivno, kao i sve Avonove pjene, te također zamiriše cijelu kupaonicu. Stvara predivnu pjenu i ako želite nešto za opuštanje bacite oko na Avonove pjene. Usto količina koju dobijete je 500 ml što će vam dugo potrajati.


Someday by Justin Bieber je parfem koji obožavam, smatram da je to jedan od najfinijh mirisa koji sam ikada isprobala. Ako volite slatkaste i cvijetne mirise, svidjet će se i vama. Također je i dugotrajan. Sve u svemu, jedan od mojih najdražih parfema. 


Avon  Planet Spa Blissfully Nourishing krema za ruke, laktove i stopala je odličan proizvod kojime sam svakodnevno mazala, pretežno svoja stopala i odlično je hiratiziralo tu suhu kožu. Također mi se jako svidio i miris. Ako vas zanima više o ovoj kremi, dobila je svoj post koji možete pročitati ovdje. Među potrošenim proizvodima našao se još jedan Avon Planet Spa proizvod, a to je Avon Planet Spa Treasuers Od The Desert krema za ruke. Odličan kremica, koja divno hidratizira ruke, brzo se upija, ne ostavlja nikakav ljepljiv ili sičan osjećaj, fino miriše. Jedina mana je mala količina od 30 ml čija cijena je oko 60 kn, ali često je snižen i dosta dugo traje jer je potrebna mala količina proizvoda.


Garnier ružičasta micelarna voda je jedan od stalnih stanovnika mojih potrošenih proizvoda i  kupujem ju iznova i iznova. Odlično skida šminku i čisti lice, ne iritira, ne ostavlja čudan osjećaj na licu, meni je odlična. Balea piling za umivanje je proizvod koji sam nedavno isprobala i trenutno sam na trećem pakiranju. Lijepo čisti lice, radi blagi piling i miriše predivno na malinu. Cijena mu je tek 10 kn, tako da svakako vrijedi pogledati.


Potrošila sam i dvije okoloočne kremice. Prva je Balea revitalizirajuća okoloočna krema za ublažavanje podočnjaka i otečenih očiju koja jako lijepo hidratizira okoloočno područje, ali nište ne radi po pitanju podočnjaka i otečenih očiju. Ako vas zanima više, dobila je svoj post koji možete pročitati ovdje.  Druga okoloočna kremica je Avon Planet Spa Luxuriously Refining okoloočna gel krema koja mi se također jako svidjela te sam kupila novu. Lijepo hidratizira okoloočno područje i osvježava ga. Također je dobila svoj post, pa ako vas zanima više, kliknite ovdje. Balea matirajuća krema je krema koju sam dugo vremena koristila svakodnevno, ali sam odlučila da je vrijeme za promjenu iako ću joj se vjetojatno nekada opet vratiti. Lijepo hidratizira i osvježava kožu, lagano ju matira i divna je i kao podloga za make up. Ako vas zanima više, također je dobila svoj post koji možete pogledati ovdje. Melem u stiku je odličan balzam za usne, koji mi se jako svidio jer pruža malo jaču hidrataciju koja je meni potreban uvijek, a pogotovo zimi.


Na samome dnu vrećice skrilo se nekoliko dekorativnih proizovda, i kao što možete vidjeti nema ih puno. Jedan koji se nalazi u svakom postu s potrošenim proizvodima je Catrice Liqid Camouflage korektor u nijansi 010 Porceallain, koji je moj najdraži korektor. Sada ću kao papiga, jer ovo kažem u svakome postu, ponoviti, dovoljno je svijetao, odlično je pigmenitran, pa samim time daje odličnu prekrivnost, vodootporan je, pa samim time i dugotrajan, ne isušuje. Odlučila sam se riješiti i jednog uvijača za trepavice, iz Offertissime mislim, dobar je, ali mu je gumica postala izvan funckije pa sam ga zamijenila. Zadnja stvar je Avon baza za sjenilo, svidjela mi se, produžuje trajanje sjenila i povećava njegova intenzitet. Dobila je svoj post, pa ako vas zanima, kliknite ovdje

I napokon smo došli do kraja ovoga posta. 

Što ste vi nedavno potrošili? Pišite mi!

Hvala vam i čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari