MINI PINK PANDA NEW IN

by - veljače 08, 2017

Naručila sam nekoliko stvari s Pink Pande za sebe i za prijeteljicu, a odlučila sam vam pokazati što sam to naručila za sebe. Svi će oni uskoro dobiti i svoj post, ali red je da ih prvo upoznate :). Ako vas zanima što sam to kupila, nastavite čitati. 

Link za Pink Pandu:klik



Pošto imam MUR Iconic 2 i 3 palete, odlučila sam kupiti i Iconic 1 paletu, pogotovo jer je bila na sniženju za dvadesetak kuna. Nijanse su jako lijepo pigmentirane i paleta mi se jako sviđa.
Link za kupnju: klik


Naručila sam si i dugoželjeni I Heart Makeup pečeni highlighter. Iako sam htjela drugu nijansu, naručila sam Goddess of Faith i iako sam se bojala da će mi biti pretamna nijansa, nije. Nijansa je uistinu predivna i izgleda predivno i prirodno na licu.
Link za kupnju: klik


Kao poklon uz narudžbu, od ponuđenih proizvoda, izabrala sam Golden Rose tekući mat ruž u nijansi 14, koja je prava narančasta nijansa, koju vjerojatno nikada ne bih kupila sama, jer ne volim takve kričave nijanse niti narančastu boju, ali ovaj ruž mi se svidio. Već sam spomenula kako su ovi ruževi odlični, pigmentirani, ugodni i dugotrajni, tako da se slobodno počastite s pokojom nijansom.
Link za kupnju: klik

Kao što sam spomenula, nisam kupila mnogo stvari, tako da sam vam pokazala sve. Uz ovu kupnju, kao i svaku drugu, dobila sam promo kod koji vam donosi 13% popusta na kupnju do kraja veljače, nalazi se na slici ispod.


Ja sam zadovoljna ovom kupnjom, kao i svakom drugom s Pink Pande i uživat ću u ovim proizvodima, a uskoro ćete moći čitati i više o njima.

Što ste si vi nedavno kupili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari