FAVORITI SIJEČNJA 2017.

by - siječnja 29, 2017

Prvi mjesec nove godine je gotovo prošao, tako da su na redu novi mjesečni favoriti. Ako vas zanima što sam voljela ovaj mjesec, nastavite čitati.



Prva stvar koja mi se jako svidjela i koristila sam ju svakodnevno je Avon Nutra Effects Velvet soft moistre krema za normalnu do suhu kožu. Koristila sam ju za hidrataciju kože tijela koja je normalna i nezahtjevna. Ova krema je jako lagano i brzo se upija, a kožu ostavlja mekom i glatkom. Količina koju dobijete je 400 ml, tako da će vam ova krema potrajati.


Slijedeća stvar je Balea šampon za dubinsko čišćenje kose u nadi da će pomoći mome problemu s brzim mašćenjem kose i pogodila sam! Koristim ga za drugo šamponiranje i uistinu jako dobro očisti kosu i produžio mi je vrijeme između dva pranja kose sa svakog dana na svaki drugi i nadam se da će tako i ostati. Preporuča se kod čišćenja kose od proizvoda za kosu i kamenca iz vode te ne sadrži silikone.


Catrice HD Liquid Coverage puder je puder o kojemu se mnogo govorilo, tako da je i na mome blogu dobio svoj post, pa ako vas zanima, link je ovdje. Mnogi ga voli, ali postoje i osobe koje ga ne vole. Meni se ovaj puder sviđa što se tiče prekrivanja, efekta na licu i trajanja, a ono što mi se ne sviđa je, za mene, pretamna nijansa i blaga oksidacija tijekom dana. No pronašla sam rješenje- uz ovaj puder koristim Alverde pigment za povjetljivanje i od tada ga koristim svakodnevno.


Nakon dugo vremena sam isprobala i Golden Rose tekuće mat ruževe i oduševljena sam, pogotovo novim nijansama! Kod mene su se našle nijanse u brojevima 13 (nude nijansa) i 15(bordo nijansa) koje nosim gotovo svakodnevno od dana kada sam ih kupila. Definitvno vam ih preporučam jer za cijenu od 45 kuna dobijete, predivne, dugotrajne i pigmentirane ruževe koje ćete mnogo voljeti. Jedina mana im je teško skidanje, koje je uobičajeno kod skih tekućih ruževa.

I to bi bili moji siječanjski favoriti. A koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari