FREEDOM PRO GLOW BRONZER

by - siječnja 03, 2017

Pozdrav u prvom postu 2017. godine, prije svega, sa zakašnjenjem vam želim sretnu Novu godinu!

U današnjem postu ću vam pisati o jednome proizvodu, za koji vam prije nisam pisala, ali je završio u prošlogodišnjim favoritima pa sam mislila da bi bio red. Ukoliko vas zanima, nastavite čitati.


Ovaj bronzer kupila sam još u proljeće i koristim ga od tada. Ali ne svakodnevno. Zašto? Jer sam tako smotana da sam slučajno naručila najtamniju nijansu, odnosno Pro Glow Roar koja mi je preetamna. Ali našla sam način kasko ga koristiti, s Essence bronzerom. Essence bronzer je dosta narančast, dok je ovaj smeđ i zajedno daju super spoj, koji ja ipak moram malo duže blendati i paziti jer mi je, kao što sam već rekla, pretaman, pa može izgledati prljavo, blatnjavo.


Sada nešto o pakiranju. Ono je klasično pakiranje koje imaju svi puderi u kamenu, bronzeri, rumenila i slično, s crnim sjajnim donjim dijelom te prozirnim poklopcem. Ambalaža nije baš najkvalitetnija te mi je poklopac otpao, no nema veze. Za 4 grama ovog proizvoda izdvojit ćete  30,90 kn na Pink Pandi, a morate ga potrošiti u roku od 12 mjeseci. 

Proizvod ima životinjski uzorak što mi se jako svidjelo i iskreno, zbog toga sam ga samo i naručila, a zamišljen je kao bronzer, rumenilo i highlighter, ali meni nije jasno kako biste koristili svaki posebno jer su područja na kojemu se nalazi pojedini proizvod premala i nemoguće je izabrati samo jednu namjenu.

Na slici ispod možete vidjeti sastojke.


Proizvod se lako nanosi, srednje se trusi i jako je pigmentiran. Dosta je trajan, počne blijediti tek nakon nekih 6 sati. Kao što sam već rekla, ovaj proizvod koristim tako što ih sve zajedno pomiješam i tako nanosim pomiješane s još jednim, svjetlijim bronzerojm. Sviđa mi se što je boj dosta neutralna, a ne narančasta kao kod većine bronzera. Pošto je ovdje umiješan highlighter, bronzer nije potpuno mat, već bih ja rekla satenski finiš jer highlighter nije baš nešto sjajan sam za sebe, pa se ne morate bojati.

Na slici ispod možete vidjeti swatcheve proizvoda, prvo na Sunčevoj svjetlosti, a zatim i u "hladu". Swatcheve bronzera, rumenila i highlightera sam jedva uspjela napraviti sa štapićem za uši kako bih vam pokazala svaku nijansu.



Sve u svemu, proizvod koji jako volim, iako često zaboravim na njega. Odličan je kao bronzer, pogotovo za osobe koje ne izgledaju kao da uopće nemaju krvi u tijelu, a mislim da bi se mogao korisiti i kao sjenilo.

Jeste li vi isprobali ovaj proizvod?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari