DEKORATIVNI FAVORITI 2016.

by - prosinca 30, 2016

2016. godina nam je proletjela tako da su na redu i ovogodišnji favoriti, ovoga puta dekorativni, kojih se skupilo malo više. Ako vas, kojim slučajem, zanima što sam to od preparative voljela tijekom   godine na izmaku, napisala sam post pa ga škicnite, link je ovdje
Ići ću nekim redom kako se proizvodi nanose, pa krenimo.


Avon Magix prime and set spray koristila sam i kao primer i kao fiksator i pokazao mi se odličan, lijepo drži make up na mjestu i produžuje njegovo trajanje. Stalno imam jedan kod sebe. Najboljim puderom na mojoj masnoj T-zoni mi se pokazao L'Oreal Infallible 24h- matte koji je uistinu vrlo mat i odlično prekriva te je dugotrajan po svim vremenskim uvjetima. Dobio je svoj post koji možete pročitati ovdje. Korektor koji me je oduševio i koji sam kupila ni sama ne znam koliko puta je Catrice  Liquid Camouflage koji je vrlo svijetao pa odgovara i nama duhićima, pigmentiran, vodootporan pa samim time i dugotrajan, ne isušuje. Savršen, rekla bih! Puder u kamenu za kojim sam najviše posezala je Essence Pure Nude koji je nažalost povučen iz prodaje, pa neću duljiti o njemu, ali vi koji ga imate, pokažite mu malo ljubavi :)


Što se tiče bronzera, najviše sam koristila Freedom Pro glow bronzer, koji sam nažalost, bez da sam primjetila, naručila u najtamnijoj nijansi pa mi je pretaman i miješala sam ga s Essence Sun club bronzerom za svijetliju kožu (koji je razbijen jer ga je ostalo malo i ispao mi je pa sam ga sačuvala za sliku) koji je malo prenarančast pa je ova mix kombinacija pun pogodak. Kod rumenila sam najviše koristila ova dva, Essence matt touch u nijansi 30 rose me up! (recenzija) i silky touch u nijansi 90 summer dreaming rumenila (drugo je nažalost povučeno iz prodaje) koja nisu pretjerano pigmentirana, što meni odgovara i dugotrajnost im nije jača strana, ali meni ne smeta. Najdraži highlighter mi je bio Catrice High Glow higlighter koji obožavam, daje divan sjaj koji možete prilagoditi da bude dnevni i jaako blješteći.


Od paleta, najviše sam koristila Makeup Revolution palete, a kada bih morala izdvojiti, bile bi to Makeup Revolution Flawless paleta (recenzija) i Makeup Revoluiton Iconic 2 paleta (swatchevi). Palete su predivne pigmenitrane, posebno shimmeraste nijanse, dugotrajne su i truse se minimalno.


Beautyuk Pro Gel eyeliner je predivan eyeliner, crn, pigmentiran, dugotrajan i lako se nanosi. Ova Essence sjenila su bila savršena, ali naravno, pogađajte, izbačeni su iz prodaje, pa ako ih imate, volite ih! Prvo, bijelo sjenilo koristim kao bazno sjenilo, a ovo smeđe za konturiranje. Essence Little Eyebrow monsters highlighter je odličan proizvod zas hughlighter u unutarnjem kutu oka! Ali nažalost bio je dio limitirane kolekcije. Essence longlasting olovka za oči u nijansi 02 Hot chocolate je od kada sam ju kupila, dio moje svakodnevne rutine.


Što se tiče maskara, najviše sam koristila L' Orealovu Miss Mangu i Maybellinovu Lash Sensational Luscious maskaru o kojoj sam vam više pisala ovdje. Obje maskru su vrlo crne, lijepo produže trepavice te im daju volumen i ne truse se. Za obrve sam koristila Maybellinovo Color Tatto kremasto sjenilo u nijansi 40 Permanent Taupe. Ovaj proizvod je jako pigmentiran (prvih nekoliko puta oprez, kasnije ćete se naviknuti) i dugotrajan i meni savršen za moje obrve. Kada sam nosila umjetne trepavice, a ove godine sam ih nosila dosta, to su najčešće bile ove trepavice s Ebaya (link) koje djeluju vrlo prirodno, a podignu cijeli look, te ih ja obožavam, a za njih ćete izdvojiti samo 1 dolar!


Što se tiče liplinera, koristila sam Essencove liplinere, koji su fenomenalni, a što se tiče ruževa, pobjednici su Avonovi mat ruževi. Predivne nijanse, pigmentirane, postojane, ne isušuju.

Koji su vaši dekorativni favoriti 2016. godine?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari