AVON PLANET SPA LUXURIOUSLY REFINING GEL OKOLOOČNA KREMA

by - siječnja 12, 2017

Pozdrav, evo mene s novim postom nakon nekoga vremena, kolokviji su se zaredali pa nemam baš vrmeena, ali trudim se :) U današnjem postu ću vam pisati o još jednoj okoloočnoj kremi, a riječ je o Avon Planet spa Luxuriously Refining okoloočnoj gel kremi. Njega i hidratacija naše kože je vrlo važna, kao što znamo, a posebno mjesta na kojima je koža najtanja, tako i najosjetljivija, a jedno od takvih područja je i okoloočno područje. Ako vas zanima više, nastavite čitati. 


Ova kremica dolazi u crnoj mat tubici sa zlatnim detaljima, a upakirana je u pripadajuću kutijicu. Količina koju dobijete je 15 ml, morate ju potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja, a za nju ćete po redovnoj cijeni izdvojiti 75 kn, dok je cijena u ovom katalogu snižena na 15 kn, pa požurite, ja sam si naručila novu. Aplikato je plastičan, koso rezani, ali ja ga ne koristim, već kremu nasesem na prste i umasiram ispod očiju i na kapke.




Na slici ispod, možete vidjeti sastojke.


Tekstura ove kreme je gelasta i lako se nanosi, prozirna je, ali ima nekakav holografski e fekt, roskasti, sjajni koji mi se prezanimljiv, ali ga nažalost nisam uspjela baš dobro uslikati. No, ne bojte se, takav efekt ne ostaje na koži.
Ono što Avon kaže o ovoj kremi je to da zaglađuje bore, umanjuje natečenost te umiruje okoloočno područje. Što ja kažem? Nemam bore, pa ne mogu ništa reći po tome pitanju, ali imam podočnjake i natečeno okoloočno područje, i nisam primjetila da nešto radi po tome pitanju. Ono što mi se sviđa je to da uistinu osvježi to osjetljivo područje, pomalo umiri, blaga je i koža ostaje jako mekana.


Meni se efekt ove kreme jako svidio i već sam si naručila novu, tako da vam preporučam da ju pogledate jer je vrlo često snižena, pa i ako vam se ne sviđa ne gubite puno.

Jeste li isprobali ovu kremu? Ako jeste, je li vam se svidjela?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Iz ove linije sam isprobala i masku za lice, pa ako vas zanima, link je ovdje.

You May Also Like

0 komentari