SOME DRUGSTORE FOUNDATIONS

by - prosinca 19, 2016

U ovome postu ću pisati kratki osvrt o nekim drogerijskim puderima koji se trenutno nalaze kod mene, iako neki ubrzo idu u smeće jer sam ih potrošila i spomenula u posljednjim potrošenim proizvodima (klik) gdje nisam pisala nikakvo mišljenje o njima, jer je bilo previše proizvoda.

Prije nego počnemo želim reći da ja imam mješovitu kožu s masnom t-zonom (nos i čelo) te bradom, dok su mi ostali dijelovi lica normalni te sam jako svijetle puti. Pa sada kada smo to razjasnili, možemo krenuti.


BELL NUDE (01 BEIGE) - ovaj puder mi tijekom jednog razreda srednje škole (ne sjećam se točno kojega) bio omiljen. Kada sada razmišljam o tome, ne znam ni sama zašto jer mi se puder sada uopće ne sviđa. Najsvjetlija nijansa je pretamna i puder nije baš dugotrajan. Prekivanje mu je srednje i na to nemam zamjerki. Nije mi, kao niti jedan drugi puder izazvao iritacije. Cijena mu je, koliko se sjeća, oko 40 kn, a dostupan je u Kozmu.

MANHATTAN EASY MATCH MAKE UP (30 SOFT PORCELAIN) - ovaj puder je dosta vodenast i nema baš dobro prekivanje, ali je vrlo svijetao pa sam ga koristila za posvjetljivanje drugih pudera i tako je bio odličan. Ima i SPF 18. Više ga se ne može kupiti kod nas pošto nas je Manhattan napustio i žao mi je zbog toga, jer mi treba nešto za posvjetljivanje. Cijena mu je bila oko 70 kn i imala sam ga dosta dugo.

AVON CALMING EFFECTS MATTIFYING (IVORY) - puder u također najsvjetlijoj nijansi koji je pretaman. Pošto je navedeno da je matirajuć, očekivala sam barem nekakvo matiranje, ali tu nije bilo ni m od matiranja. Također pumpica uopće nije radila. Što se tiče trajanja i prekrivanja nemam zamjerki, ali me dosta razočarao. Dostupan je preko Avon kataloga po cijeni oko 50 kn (snižena cijena, rijetko je dostupan po punoj cijeni).


ESSENCE CAMOUFLAGE 2u1 PUDER I KOREKTOR (10 IVORY BEIGE) - puder koji me je oduševio svojom svijetlom nijansom i prekrivnom moći, a razočarao svojom (kratko)trajnošću. Napisala sam njegovu recenziju pa ako vas zanima, možete ju pročitati ovdje. Dostupan je u svim drogerijama po cijeni od oko 30 kn.

ESSENCE ALL ABOUT MATT! (05 MATT VANILLA) - puder kojemu trajnost također nije jača strana, prekrivanje je dosta dobro, a nijansa nije presvijetla, ali je dobra, ako gledamo na prijašnje narančaste Essence nijanse. Ne znam je li još uvijek dostupan ili su ga povukli iz prodaje.


CATRICE ALL MATT PLUS (010 LIGHT BEIGE) - ovaj puder mi se svidio, dovoljno je svijetao, dobro prekriva i traje i izgleda prirodno. Gušće je teksture.  Ima kvalitetno pakiranje s pumpicom i izgleda jako lijepo. Definitvno ću mu se jednom ponovno vratiti. Dostupan je u svim drogerijama koje drže Catrice, po cijeni od oko 50 kn.

CATRICE HD LIQUID COVERAGE (010 LIGHT BEIGE) - puder o kojemu je brujala i još uvijek bruji cijela beauty zajednica. Meni se svidio i moram reći da je odličan što se tiče prekrivanja i trajnosti, ali me nijansa nije oduševila jer nije dovoljno svijetla i lagano oksidira. Ako vas zanima nešto više, napisala sam i recenziju, pa ako vas zanima kliknite ovdje. Možete ga kupiti u svim drogerijama koje drže Catrice po cijeni od 55 kn.


L'OREAL INFALLIBLE 24H- MATTE (11 VANILLA) - najkraće moguće rečeno, moj najdraži puder ikada! Stvarno je mat, daje potpuno prekrivanje, traje do onoga trenutka kada skinete make up, nema žuti podton. Najduže vremena mi treba da se zasjajim na masnim dijelovima s njime. Oduševljena sam i definitvno ću ga ponovno kupiti kada ga potrošim. Napisala sam i recenziju, pa ako vas zanima, kliknite ovdje. Dostupan je u svim drogerijama po cijeni od 90 kn (ali drogerije često imaju popust od 30-40% pa ga možete uloviti i jeftinije). Također u njemu ne dobijete standardnih 30, već 35 ml.

GARNIER BB KREMA ZA MJEŠOVITU I MASNU KOŽU (LIGHT/ CLAIRE) - jedina bb krema na ovome popisu, ali jednako djelotvorna kao i puder. Daje srednje prekrivanje te je dugotrajna. Nijansa je malo žuća, ali se stapa s kožom i izgleda jako prirodno. Nosim ju dosta često (iako sam ju češće nosila ljeti). Također dosta vremena prođe dok se zasjajim.Napisala sam i recenziju, koju ako vas zanima, možete pričitati ovdje. Dostupna je, rekla bih, u svim trgovinama koje drže ikakvu (preparativnu) kozmetiku po cijeni od oko 60 kn.

Na slici ispod možete vidjeti kako izgleda koja nijansa pudera.


Kada bih morala birati favorita, bio bi to L'Oreal Mat, a flop bi bio Avon ili Bell. Sve u svemu, drago mi je da drogerijski brendovi poboljšavaju svoje pudere.

Koji su vaši drogerijski favoriti kod pudera? Jeste li isprobali koji od ovih?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!



P.S. Devetnaesti dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 6 dana.
(Ispričavam se što postova nije bilo preko vikenda, ali imala sam neke neodgodive stvari, a nisam stigla unaprijed napisati postove, nadam se da razumijete :) )

You May Also Like

0 komentari