FREEMAN MASKE ZA LICE (AVOCADO&OATMEAL/ MINT&LEMON)

by - prosinca 16, 2016

Maske za lice su moja nova opsesija, ali također su vrlo dobre za vaše lice. Ugrubo, očistit će vam lice i učiniti mekanim. O zvijezdama današnjeg posta, Freeman maskama za lice, čitala sam puno pozitivnih recenzija, kao i o Freeman kozmetici, kao prirodnoj i vrlo dobroj. Ako vas zanima moje mišljenje o ovim maskama, nastavite čitati.


Freeman u svojoj liniji ima nekoliko vrsta maski, a ja sam se od dijela koji je bio ponuđen u osječkom Kozmu (i to nažalost samo u testerima) odlučila za ove dvije - jedna s glinom, avokadom zobi te jedna s glinom, limunom i mentom. Cijena ovih tester pakiranja je 9,90 kn i kao što sam rekla dostupni su u Kozmo drogerijama. Dolaze u pakiranju (vrećici) od 15 ml, što je dovoljno za 2-3 korištenja, ovisi koliko proizvoda nanosite na lice. Na pakiranju piše da se moraju potrošiti u roku od 36 mjeseci od kada su otvorene, ali iskreno, ne bih to isprobavala. Sada kada smo riješili neke osnovne stvari, krenimo na maske posebno.

Maske su zelenkaste boje, guste teksture, lagano se nanose na lice i bez problema skidaju toplom vodom. Jednu od maski (zelenu) sam vam uslikala kako bi mogli vidjeti kako otprilike izgleda.


GLINA, AVOKADO I ZOB

Ova maska namijenjena je normalnoj i mješovitoj koži te bi trebala očistiti začepljene pore, osvježiti kožu i dati mekoću. Koža je uistinu mekša i čišća, ali pore nisu očišćene u potpunosti, samo malo. Ova maska je malo jača i nakon skidanja lice mi je bilo malo crveno, ali je crvenilo brzo nestalo. Nakon skidanja obavezno dobro hidratizirajte lice!

Na slici ispod sam vam uslikala sastojke, pa ako vas zanima, proučite ih.



GLINA, LIMUN I MENTA

Ova maska namijenjena je masnoj koži te bi trebala upiti pretjeranu masnoću, umiriti kožu, hladiti i osvježiti. Maska uistinu hladi i lijepo osvježi lice. Što se tiče upijanja masnoće, primjetila sam mi je lice ujutro bilo malo manje masno nego inače. Kao i prethodna maska, jača je i nakon skidanja je potrebna pojačana hidratacija. Također na slici ispod su sastojci, pa ako vas zanima, proučite ih.


Sve u svemu, maske su mi se jako svidjele i jako žalim što ih osječki Kozmo nema u full size pakiranju (ili ima, a ja ne vidim haha) i planiram ih kupiti ponovno, unatoč ovog tester pakiranju.

Jeste li vi isprobale ove maske i Freeman kozmetiku općenito? Kakav je vaš dojam?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Šesnaesti dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 9 dana.

You May Also Like

0 komentari