EBAY BRUSHES

by - prosinca 20, 2016

Nije tajna da volim kupovati preko Ebaya, tako da kistovi nisu iznimka. U današnjem postu ću vam pisati o nekim kistovima koje sam kupila upravo preko Ebaya i koje koristim već duže vremena. Ako vas zanima, nastavite čitati.


U ovome postu pisat ću vam vam o dva seta, nekakvom setu, sličnom Jessup kistovima i kopiji Real Tehniques Bold Metals kistova, te jednom fan kistu. U nastavku ću vam ukratko pisati o svakome o njih.


SET OD 10 KISTOVA (LINK)


Ove kistove sam prve naručila i koristim ih već gotovo godinu dana i jako sam zadovoljna s njima, kao i moja prijateljica kojoj sam iste kistove naručila. Čula sam na nekim mjestima da su se ovi kistovi vrlo brzo pokidali, no ja, kao što sam i rekla, nisam imala problema s njima, čak mi ni prilikom pranja nije ispala niti jedna jedina dala,  tako da kvaliteta vjerojatno ovisi od seta do seta. No kistovi su vrlo povoljni, tako da smatram da možete riskirati. Dolaze u nekoliko boja, a ja sam izabrala bijelo- srebrne.


U setu dobijete 10 kistova, 5 za oči i 5 za lice. Kistovi su vrlo mekani i rekla bih kvalitetni i jako dobro obavljaju svoj posao te ih koristim svakodnevno.


Postoji 5 oblika kistova, i moram napomenuti da sam vrlo loša u objašnjavanju, tako da nadam se da razumijete haha, ali tu je slika, koja bi vam trebala pomoći u shvaćanju oblika kistova. Prvi je ravan ravno rezan, drugi je ravan ali pomalo zaobljen na rubovima, treći je kosi, pomalo zaobljen, četvrti je ravno rezan kosi te je posljednji pointed. Kistovi za lice su istih oblika, ali veliki. 


Sve u svemu, ovo su kistovi koje obožavam i kako sam rekla, svakodnevno koristim i smatram da ih definitivno trebate isprobati s obzirom na njihovu povoljnu cijenu.

FAN BRUSH (LINK)

Ovaj fan kist je jedini kist koji sam kupila zasebno, odnosno nije u setu. Ukoliko ne znate, fan kistovi namijenjeni su nanošenju highlightera, a kako sam trenutno jako opsjednuta highlighterima, morala sam ga kupiti.


Moram priznati da je ovaj kist najmanje kvalitetan od svih koje sam naručila, ali mi ne smeta jer je vrlo povoljan. Kist nije jako gust, ali lijepo nanosi proizvod. Problem je što mu jako ispadaju dlake tijekom pranja.


Iako ovaj kist ima svojih nedostataka, meni je sasvim dobar za nanošenje highlightera i koristit ću ga dok je god je to moguće.

KOPIJA RT BOLD METALS KISTOVA (LINK)

Od trenutka kada sam vidjela ove kistove, smatrala sam da su to najljepši kistovi na svijetu (i još uvijek to mislim), ali ujedno i da su preskupi kada bih ih kupila sve. Tako da sam se odlučila kupiti kopiju i mogu reći da su mi se svidjeli. Prije svega moram reći da ovi kistovi nisu "osnovni" kistovi, kao onaj set, gore naveden, tako da ukoliko ste početnik ili se ne šminkate puno, nisu vam potrebni, ali uvijek mogu lijepo izgledati među vašim ostalim kistovima. Kistovi su dostupni jednobojni ili ovaj mix set koji sam ja naručila.


Prva dva kista su zlatna, namijenjena za lice. Ovaj prvi kist je ogroman i idealan za nanošenje pudera u kamenu ili prahu, a zbog svoje veličine to se napraavi u jednom do dva poteza. Vrlo je mekan. Drugi zlatni kist namijenjen je nanošenju tekućeg pudera i moram reći da mi se ovaj ne sviđa i ne koristim ga jer mi se ne sviđa kako nanosi puder, ne blenda ga nikako već cijeli taj proces izlgeda kao bojanje zidova. Mislim da bi bio dobar za nanošenje kremastih kontura.


Sljedeća dva kista su rose gold kistovi, također za lice, ali za rumenilo/ highlighter i konture. Ove kistove obožavam, kist za konutre nanosi konture savršeno, a kist za rumenilo, koji možete i koristiti i za highlighter (iako se meni ne sviđa) učinio je da ja, kao osoba koja ne voli rumenilo, uživam u njima.


Srebrni kistovi su kistovi za oči. Vrlo su mekani  i jako lijepo obavljaju svoj posao. Prvi koristim za blendanje, drugi za nanos sjenila (ako radim neki jednostavni look sa samo jednim sjenilom) te jedan za eyeliner, ali je po meni on predebeo za eyeliner pa ga koristim za obrve i jako mi se sviđa.


Kistovi su doista kvalitetni, nisu ispadale dlake te su jako mekani i vrlo dobro obavljaju svoj posao, osim onog jednog, zlatnog.


Sve u svemu, smatram da su kistovi s Ebaya jako dobra stvar te svatko može naći nešto za sebe po odličnim cijenama.

Volite li vi Ebay kistove?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Dvadeseti dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 5 dana.

You May Also Like

0 komentari