PROIZVODI KOJI MI SE NISU SVIDJELI

by - prosinca 12, 2016

Svaka osoba je barem jednom doživjela da joj se proizvod koji je kupila, bila to dekorativna ili preparativna kozmetika, ne sviđa. Kada konstantno kupujete nove proizvode, to će se svakako dogoditi i češće. Ja inače pazim kod kupnje proizvoda i čitam recenzija (hvala blogerice i vlogerice!), ali kako svi proizvodi ne odgovaraju svim osobama i ja se ponekad zeznem.Također ne volim baš pisati negativno o nekome proizvodu, ali mislim da je korisno. Ako vas zanima koji mi se proizvodi nisu svidjeli, nastavite čitati.
DISCLAIMER: Ne želim hejtati ni jedan proizvod niti jedan brend, jer kao što sam rekla ono što odgovara/ ne odgovara, ne mora značiti da će i vama odgovarati/ ne odgovarati.
Također, ja inače volim Avon proizvode, a ovdje se našlo više njihovih proizvoda, ali ja kupujem dosta njihovih proizvoda, a što više proizvoda kupite, postoji šansa da će biti i više onih koji vam se ne svide.

Sada kada smo to razjasnili, krenimo.

FITOVAL ŠAMPON ZA OŠTEĆENU KOSU I LOSION PROTIV ISPADANJA KOSE
O ovim proizvodima sam već napisala recenziju, pa ako vas zanima, detaljnije možete pročitati ovdje. Uglavnom, ono što se meni ne sviđa kod ovoga je to da ovi proizvodi meni nisu napravili ništa s kosom, jedino što mi ju je šampon dodatno isušio.


AVON NATURALS PURIFYING KREMA ZA LICE S ČAJEVCEM I KRASTAVCEM
Koliko se sjećam, prilikom narudžbe ove kreme, u katalogu je pisalo da je ova krema namijenjena masnoj koži, no sad je li to istina ili me sjećanje vara, ne znam. Ono što je bitno je da mi ova krema nikako ne odgovara jer mi dodatno masti lice i nakon nekoliko korištenja kada sam bila uvjerena da je to od kreme, prestala sam ju koristiti i proslijedila sam ju mami te ona s njom maže stopala i tako joj odgovara.

AVON COLORTREND KOREKTOR
 Od ovog korektora nisam očekivala puno, ali sam mislila da će odraditi kakav takav posao. Međutim, kao prvo u katalogu je on prikazan jako svijetao (uzela sam svjetliju nijansu), a zapravo je jako taman i žućkast kao što možete vidjeti na swatchu ispod. Znam da slike u katalogu nisu najvjernije, ali razlika kod ovog proizvoda je ogromna. Druga stvar, kako je ovaj korektor pretaman, stavljam ga prije pudera i kada ga nanesem i pokušam ga izblendati, on nestane. Također ne možete ga nanositi na podočnjake jer se uvlači i sitne linije.
 
 

ESSENCE EYELINER PEN
Essenceov tuš(onaj s plavim čepom) je odličan eyeliner. Ali oviii, doslovno niti jedan mi se nije svidio. Oni su dobri i precizni možda dva, tri korištenja, a tada postaji sivi, jedva vidljivi (kao što možete vidjeti na slici ispod), kako biste dobili kakvu, takvu liniju trebate prijeći sto puta. Jednostavno mi se nikako ne sviđaju.


AVON HIDROKOLOR INDULGENCE RUŽ ZA USNE U NIJANSI PLUM VERBENA
Ovo je jedini ruž iz ove linije koji sam isprobala. Više je glossy finiša te je samim time manje pigmentiran što mi se ne sviđa. Također se nanosi neravnomjerno, pogotovo kada ga pokušate nadograditi (što sam vam pokušala prikazati na slici ispod).


I to bi bilo to za sada, kao što sam već napomenula na početku, ako se vama neki od ovih proizvoda sviđa ili ga volite, nemojte se ljutiti jer svatko ima drukčije preferencije i ne odgovaraju svim ljudima jednaki proizvodi.

Koje proizvode vi ne volite?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Dvanaesti dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 13 dana.

You May Also Like

0 komentari