PREPARATIVNI FAVORITI 2016.

by - prosinca 29, 2016

Kako nam je 2016. godina na kraju, vrijeme je da napišem i favorite ove godine koja nam je jako brzo proletjela. Odlučila sam ih podijeliti u dva posta, jedan o preparativnim, a jedan o dekorativnim proizvodima. Ukoliko vas zanima koje sam to preparativne proizvode najviše voljela tijekom ove godine, nastavite čitati.



Što se tiče kose, izdvojila sam ova dva proizvoda. Schwarzkopf Gliss Kur Hair repair regenerator u spreju je proizvod koji sam isprobala pred kraj godine, ali me toliko oduševio da se morao naći u ovome postu. Omekšava kosu, kosa se lakše raščešljava, a ne otežava ju. Ovaj proizvod je već dobio svoj post, pa ako vas zanima, više možete pročitati ovdje. Batiste šamponi za suho pranje su moji omiljeni, obožavam ih jer dođu kao spas u zadnji čas te daju volumen. Inače je moj omiljeni onaj za tamnu kosu, ali ga trenutno nemam kod sebe, ali mi se i ovaj sviđa.


Što se tiče lica, izdvojila sam nekoliko proizvoda. O Garnierovoj ružičastoj micelarnoj vodi za osjetljivu kožu vjerujem da ste puno čuli, a ja ću samo reći da je obožavam, odlično uklanja šminku bez iritacija. Ja ju koristim već, rekla bih godinama, ali i dalje mi je prva ljubav kod miceralnih. O Balea matirajućoj kremi ste već mogli čitati u njezinom postu (klik). Koristila sam ju tijekom cijele godine i sviđa mi se, ali sam razmišljala probati i nešto drugo. Labello Lip butter mi je bio najdraži proizvod za njegu usana. Daje predivnu hidrataciju i prefinom je mirisa, jedini minus na pakiranje koje je nepraktično pa ga koristim kod kuće.


Higi (ako se tako zovu) vlažne maramice su mi se jako svidjele i koristila sam ih dosta često tijekom ove godine. Dosta su vlažne i lijepo uklanjaju sve što je potrebno, iako ne bih preporučila skidanje šminke samo njima.  Garnier dezodoransi su moji najdraži već dugo vremena, a posebno dragi su mi ovaj i onaj zeleni s kontrolom tempearature ili tako nešto. S njima ste cijeli dan sigurni od neugodnih mirisa i znojenja.


Posljednja dva proizvoda su lakovi za nokte i nisam znala gdje bih njih ubacila ,a ovdje ima manje proizvoda pa su ovdje. Prvi lak za nokte je Maybelline Colorshow u nijansi 301, predivna roskasta nude nijansa te Evelin 8u1 lak za nokte, koji je odlična stvar ukoliko imate problema s pucanjem, listanjem i slično. Ako vas zanima više, dobio je svoj post pa ako vas zanima, kliknite ovdje.

To bi bili moji preparativni favoriti za ovu godinu, a uskoro ćete moći čitati i o dekorativi. 

Što ste vi voljeli od preparativnih proizvoda ove godine?

Hvala vam na čitaju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari