FAVORITI PROSINCA

by - prosinca 24, 2016

Kako nam se bliži kraj mjeseca, tako na red dolaze i novi mjesečni favoriti (ovaj mjesec malo ranije). Ne znam za vas, ali meni je prosinac, najljepši mjesec u godini, proletio. A ako vas zanima što sam to posebno voljela ovoga mjeseca, nastavite čitati.

 

Kako uvijek, a posebno tijekom zime volim miris čokolade i kakaa, tako sam obožavala i ovaj Balea Shoko Love gel za tuširanje. Obavljao je svoj posao, bez isušivanja, a mirisom je ispunio cijelu kupaonicu.


Kako mi je posebno tijekom zime potrebna veća hidratacija ruku, kremu za ruke nosim stalno sa sobom. U torbi uvijek volim imati kremu, a pogotovo ovu mini veziju. Avon Planet spa Treasures Of The Dessert obnavljajuća krema za ruke je predivna kremica koja predivno hidratizira ruke i potrebna je mala količina za jedno mazanje. Mali problem je cijena od oko 60 kn za pakiranje od 30 ml, ali je često snižena i traje dosta dugo, pa može proći.


O H&M spužvici za make up sam već pisala, pa više o njoj možete pročitati ovdje, a ukratko ću reći da je to spužvica koja mi se dosada najviše svidjela, jako je mekana i odlično obavlja svoj posao.


O ovome Essence matt touch rumenilu u nijansi 30 rose me up! sam također već pisala (više možete pročitati ovdje) te je u vrlo kratkom vremenu postalo moje najdraže rumenilo. Pigmentacija mu je taman, ni prejaka ni preslaba, boja je prekrasna neutralna, jedino trajnost nije najbolja, ali ja rumenilo obožavam.


Wet'n'Wild ruž u nijansi Mochalicious je ruž koji sam nosila gotovo svakodnevno tijekom prosinca. Nijansa je prekrasna, pigmentirana, dugotrajna, ne isušuje. Inače mislim da su W'n'W jedni od najboljih ruževa pa ih svakako isprobajte.

Koji su vaši prosinački favoriti?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. I posljednji dan Blogmasa je završio. Smatram da je bio (donekle) uspješan i trudila sam se napisati što više inako sam nekoliko dana propustila.  Uživala sam u pisanju, a nadam se da ste i vi uživali u čitanju, iako moram priznati da me malo izmorilo.
 
Pošto nam je danas Badnjak, a sutra neći pisati post, pa želim ovo iskoristiti i zaželjeti vam sretan i blagoslovljen Božić, lijepo se provedite!

You May Also Like

0 komentari