MINI DOVE KOLEKTIVNA RECENZIJA

by - prosinca 03, 2016

Dm je imao promociju u kojoj uz kupnju nekoliko Dove proizvoda dobijete kišobran. Od te promocije je prošlo dosta vremena, ali ja prije nisam stigla napisati nešto o njima jer sam imala dosta obveza oko fakulteta, a kada sam bila slobodna, vrijeme sam provodila drukčije, ali ćemo se mi praviti da je toliko vremena prošlo kako bih testirala proizvode (što je u jednu ruku i točno).


Dove gelovi za tuširanje
Ovi gelovi za tuširanje su mi se jako svidjeli. Ovdje imam dva - jedan s mirisom nara (ružičasti) i jedan s mirisom pistacije i magnolije (zeleni). Oba gela su kremasta (zeleni je kremastiji), ne pjene se jako, ali lijepo očiste kožu. Obećavaju mekšu i glađu kožu nakon samo jednog pranja. Moja kože je bila izrazito meka nakon korištenja, no moja je koža normalna pa nemam neke pretjerane zahtjeve što se gelova za tuširanje tiče. Nisu mi isušili kožu. Gelovi lijepo mirišu i miris se na koži zadržava neko vrijeme (preko noći). Miris ružičastog gela mi se više sviđa, ali se zeleni duže zadržava na koži. Cijena ovih gelova je dvadesetak kuna za 250 ml proizvoda.

 Dove Invisible dry dezodorans
Ovi dezodoransi su vrlo dobri i izdržali su mi cijeli dan. Miris nije ništa spektakulatno, ali mirišu nekako čisto i taj miris se ne osjeti previše što se meni sviđa. Testirani su na 100 boja što se tiče ostavljanja bijelih tragova, a ja kao vječita nositeljica crne odjeće (iako sve više počinjem nositi boj jeej) mogu reći da na onome što sam nosila nisu ostavljali bijele tragove. Cijena im je također dvadesetak kuna.

 
Dove Rich nourishment univerzalna krema
Moj favorit ove male družine! Krema je vrlo bogata, odlična za ovo hladno vrijeme jer daje odličnu hidrataciju vašoj koži. Bijele je boje i lako se razmazuje, ali joj je potrebno malo više vremena da bi se upila te ja imam osjećaj kao se mažem nekim sredstvom za zaštitu od sunca (na fotografiji ispod sam namjerno stavila više kreme kako biste to vidjeli). Što se tiče mirisa, ništa posebno, običan miris kreme (ne znam kako bih ga drukčije opisala haha) i ne zadržava se na koži. Krema je univerzalna, što znači da ju možete koristiti za sve, ali ja sam ju koristila za hidrataciju tijela i ponekad ruku, ali lica ne. Količina koju dobijete 150 ml koje trebate potrošiti za 9 mjeseci, a cijena joj je oko 25 kn.



Generalno, zadovoljna sam svim isrobanim proizvodima, a kada bi morala birati favorit mi je krema, ali je pobjeda vrlo tijesna.

Što vi volite, odnosno ne volite od Dove kozmetike? Pišite mi!

Hvala vam na čitanju, želim vam ugodan dan, do čitanja
P.S. Treći dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 22 dana.

You May Also Like

0 komentari