ESSENCE GET PICTURE READY! PORE REFINING PUDER U KAMENU

by - prosinca 02, 2016

Essence je u svoju kolekciju ne tako davno ubacio neke novitete, a ja ću vam danas pisati o jednom, točnije o Essence get pucture ready! puderu u kamenu koji bi, osim matiranja, trebao i popunjavati pore. Ako želite znati više o njemu, nastavite čitati!


Puder dolazi u plastičnoj ambalaži izrađenoj od ne pretjerano čvrste plastike, ali meni sasvim dovoljne. Prilikom zatvaranja čuje se "klik", ali mislim da to zatvaranje nije dovoljno čvrste da bi preživio u punoj torbi. Količina proizvoda koju dobijete je 9 g, a morate ju potrošiti za 24 mjeseca. Nisam sigurna što se tiče cijene, ali ne prelazi 30 kn (mislim da je 25, 90 kn). Na slici dolje možete vidjeti sastav.


Puder dolazi u samo jednoj nijansi - 10 selfie finish. Ono što mi nije jasno, a navedeno je u opisu proizvoda na poleđini samoga proizvoda (što možete vidjeti na slici iznad) je to da oni prvo navode kako je nijansa "translucent" što bi trebalo značiti da je nijansa "prozirna",  a kasnije navode da je svjetlo ružičasta, kakva ona uistinu jest. Na licu se ta "ružičastost" nijanse ne primjeti, ali moj podton kože je inače neutralan do hladan, tako da ne znam bi li se to primjetilo na žutom podtonu.


Puder sam koristila, kao i svaki drugi puder u kamenu, nakon tekućeg puder i nisam primjetila da nešto posebno produžuje vrijeme dok se moje lice ne zasjaji, ostalo je isto kao i kod drugih pudera u kamenu, između 3 i 4 sata. Puder lijepo matira lice, ali ga ne zažbuka, već to sve izgleda veoma prirodno. Puder sam koristila za lagani prijelaz preko cijeloga lica tako da ne mogu reći kako bi se ponašao na okoloočnom području, jer tamo koristim isključivo pudere u prahu.  Puder nije jako pigmentiran, tako da služi isključivo na matiranje lica, ako biste ga nosili samostalno, sumnjam da bi išta pokrio.  Lagano posvjetli lice i ne oksidira. Podosta se trusi. Nije mi izazvao nikakve probleme na licu. Što se tiče dijela o popunjavanju pora, nisam primjetila ništa u tome pitanju, ali nisam niti previše očekivala u tome dijelu.


Sve u svemu, ovo je jedan sasvim prosječan puder u kamenu koji neće ništa napraviti što se tiče popunjavanja pora, ali će lijepo i prirodno matirati kožu na neko kraće vijeme. 

Jeste li vi isprobali ovaj puder u kamenu i kakvo je vaše mišljenje o njemu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Drugi dan mog Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 23 dana.

You May Also Like

0 komentari