H&M MAKE UP SPONGE

by - prosinca 14, 2016

Spužvice za make up su jako popularne u zadnje vrijeme i moram priznati da sam se i ja zarazila njima te su one moja najdraža stvar za blendanje. Ove spužvice je potrebno mijenjati svaka 3 mjeseca pa prilikom mijenjanja spužvice volim isprobavati nove. Nedavno sam kupila ovu H&M- ovu, a kako mi se svidjela, doznajte u nastavku.



Spužvica dolazi u plastičnoj vrečici s jednostavnim natpisom MAKE UP SPONGE i meni se sviđa ta jednostavnost. Cijena joj je 19.90 kn te je jako pristupačna.


Spužvica je ružičaste boje i i obliku jajeta, ali ergonomski prilagođena, kako bi što bolje sjela u ruku. Ova spužvica je jaako mekana, rekla bi najmekša koju sam dosad probala. Prije korištenja, potrebno ju je namočiti vodom i iscijediti te se poveća, ali ne jako. Na slici ispod možete (ne baš tako dobro) vidjeti koliko se poveća. Usporedila sam ju s veličinom Kinder čokoladice jer mislim da svi znate koliko su one velike pa da možete vizualizirati njezinu veličinu. Nakon namakanja, postaje još mekša. Puder blenda prekrasno i ne upija previše proizvoda.Probala sam ju i za nanošenje pudera i za blendanje (više ju koristim za blendanje) i oduševila me je. Lako se pere.


Ja sam pronašla svoju najdražu spužvicu za make up i svakako vam preporučam da ju isprobate. Ako jeste, napišite mi kako vam se svidjela.

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

P.S. Četranaesti dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 11 dana.

You May Also Like

0 komentari