AGAIN AND AGAIN

by - prosinca 15, 2016

Iako inače volim isprobavati nove proizvode, primjetila sam da neke od njih kupujem ponovno iznova i iznova, a nekima se i ne trudim pronaći zamjenu. Ako vas zanima koji su to proizvodi koje kupujem ponovno i ponovno, nastavite čitati.



Syoss šamponi su moji omiljeni šampon. Isprobalas sam razne verzije i volim ih sve, ali se nekako uvijek vraćam ovome sa slike - Renew7. Jako lijepo operu kosu, ne isušuju je i ne otežavaju. Također dolaze u ovome ogromnome pakiranju od 500 ml koje vam traje dosta dugo vremena, čak i meni koja svaki do svaki drugi dan perem kosu.

Balea maska za suhu i oštećenu kosu je vjerni stanovnik mojih potrošenih proizvoda i u svakom takvom postu se nađe barem jedna, eto koliko sam ih kupila. Omekša kosu te se ona lakše raščešljava, ali ju ne otežava. Ne obnavlja kosu, ali mi se sviđa.


Batiste šamponi za suho pranje su moji omiljeni suhi šamponi (ne točno ovaj sa slike, već onaj za smeđu kosu, ali svi su mi vrlo dragi). Koristim ih za davanje volumena mojoj tankoj kosu i jako mi se sviđaju.

Garnier dezodoransi su moji omiljeni dezodoransi (najdraži mi je onaj zeleni). Dugo drže (cijeli dan) i ne iritiraju kožu. Sadrže aluminij, pa ako to izbjegavate da znate.


Garnier ružičasta micelarna voda je uvijek sa mnom i kupujem ju stalno iznova i iznova, a toliko ju volim da niti jednu drugu nisam isprobala jer nemam potrebe. A što reći o njoj a da drugi nisu rekli? Odlično skida šminku, a ne iritira kožu. Svakako preporučam.

Balea matirajuća krema za sužavanje pora je krema koju koristim svakodnevno i jako mi se sviđa ispod šminke. Lijepo hidratizira kožu, ali nažalost ne popunjava pore (nisam niti očekivala). Ako vas zanima više o njoj, napisala sam recenziju koju možete pročitati ovdje.

Labello lip butter je proizvod koji zbog pakiranja koristim samo kod kuće, prije spavanja i prije šminkanja. Prije sam koristila onaj s kokosom ,ali me ovo hladnije vrijeme natjeralo da isprobam ovaj s vanilijom i makadamijom. Obožavam oba. Odlično hidratiziraju usne i preeefino mirišu.


Avon prime and set spray koristim i kao primer i kao fiksator i kupujem ga iznova i iznova, a tako i možete zaključiti da je odličan. Ipak pripazite jer sadrži alkohol koji bi vam mogao isušiti kožu, ja nisam imala problema.

Catrice Liquid Camouflage korektor je moj najbolji i najdraži korektor. Odlično prekriva, dugotrajan je, ne isušuje... nemam više ništa reći osim da od kada sam ga isprobala, druge korektore ne kupujem.

Sada kada malo promislim, koliko mi žene novca trošimo na kozmetiku, mackalice i slične stvari!? Ali što se mora, mora se ;)

Koje vi proizvode kupujete iznova i iznova?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

P.S. Petnaesti dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 10 dana. (tako smo blizuuu)

You May Also Like

0 komentari