FITOVAL ŠAMPON ZA OŠTEĆENU KOSU I LOSION PROTIV ISPADANJA KOSE

by - prosinca 07, 2016

Pošto imam slabu, tanku, suhu i oštećenu kosu, konstantno sam u potrazi za proizvodima za kosu koji će mi pomoću u rješavanju toga problema. Mama mi je rekla kako je njezina kolegica s posla imala takve probleme plus ispadanje kose te mi je preporučila Fitoval proizvode, točnije Fitoval šampon za oštećenu kosu i Fitoval losion protiv ispadanja kose. Jesu li mi pomogli i kako su mi se svidjeli, pročitajte u nastavku.


FITOVAL ŠAMPON ZA OŠTEĆENU I SLABU KOSU 
Šampon dolazi u plastičnom čvrstom crvenom pakiranju od 200 ml. Dostupan je u Dm-u po cijeni od oko 40 kn. Šampon je namijenjen, kao što mu i ime kaže, slaboj i oštećenoj kosi. Šampon djeluje i iznutra i izvana i tako potpuno obnavlja vašu kosu. Više o tome što proizvođač kaže o ovome šamponu, kao i sastojke ovoga šampona, možete pročitati za slikam ispod.



MOJE MIŠLJENJE: Šampon sam koristila nakon "običnog" šampona. Ovaj šampon je moju kosu, a posebno vrhove jako isušio, tako da je bila potrebna poveća količina proizvoda za hidrataciju. Što se tiče obnavljanja kose, također nisam primjetila ikakvu razliku. Sve u svemu, ovaj proizvod mi se zbog isušivanja nije uopće svidio i jedva sam čekala potrošiti ga.

LOSION PROTIV ISPADANJA KOSE
U pakiranju dobijete dvije bočice losiona od 40 ml, koji su vam dovoljni za 16 korištenja (po korštenju se preporučuje korištenje 5 ml, koji su označeni na svakoj bočici). Proizvod je zapakiran u kutiju od tvrdog papira žuto - narančaste boje. Losion je dostupan u Dm-u, a za njega ćete morati izdvojiti oko 50 kuna. U nastavku možete pročitati što proizvođač kaže o proizvodu, kako ga koristiti te sastojke.


 



MOJE MIŠLJENJE: Losion sam koristila dugo vremena i potrošila sam samo jednu bočicu. Većinom sam ga koristila dva puta tjedno, tako ga bi ujutro namazala losion za vlasište i navečer prilikom pranja kose, isprala ga. Ja nemam prevelikih problema s ispadanjem kose, ali količina kose koja je ispadala prije korištenja ovoga losiona i prilikom korištenja ovoga losiona, ostala je ista. Proizvod me ostavio ravnodušnom.

Sve u svemu, ovi proizvodi mi nisu pomogli (a na sreću nisu mi odmogli), te su me ostaviti ravnodušnom, čak i pomalo razočaranom. Pošto su nekim ljudima pomogli, možda bi i vama, ali meni nisu napravili apsolutno ništa, osim dodatnog isušivanja kose. 

Jeste li vi isprobali Fitoval proizvode? Kakvo je vaše mišljenje o njima?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Sedmi dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 18 dana.

You May Also Like

0 komentari