FAVORITI STUDENOG

by - prosinca 01, 2016

Ova godina prolazi kao luda, a tako nam je i studeni došao do kraja i uskoro ćemo se pozdraviti s 2016. godinom, a na redu su i favoriti studenoga. Ako vas zanima što sam to posebno voljela tijekom ovoga, pretposljednjeg mjeseca u godini, nastavite čitati.

I prije nego počnem, za vas imam jedno iznenađenje! Pošto sam ja veliki ljubitelj Božića, odlučila sam svoju radost podijeliti i s ljudima koji me čitaju, i na svome blogu napraviti Blogmas, odnosno svaki dan do Božića objavit ću po jedan post i tako ćemo zajedno odbrojavati dane do Božića. Najviše će tu biti recenzija. Nadam se da vam se ova ideja sviđa tako da dobrodošli u prvi od 25 dana Blogmasa!

A sada krenimo s favoritima.


Balea piling za lice s malinom sam kupila tek tako, pošto je bio snižen na nevjerojatnih 10 kn i oduševila sam se. Koristim ga za umivanje svako večer. Lijepo očisti lice, ali nije agresivan, kože mi bude meka i primjetila sam da se sporije zamasti. Nije mi pravio nikakve probleme u smislu isušivanja i drugih gadosti koje se mogu pojaviti na koži. Usto, ima fini miris maline, koji ukoliko vam smetaju mirisi, ne ostaje za koži.


Zara Femme toaletnu vodu dobila sam na poklon ljetos, ali sam ju izraženije počela korisiti upravo tijekom studenoga, jer mi je miris pravi jesenki. Kako ja ne znam raspoznavati mirise baš najbolje, znam samo odrediti što mi miriše, a što ne, ne mogu vam reći koje mirisne note prevladavaju, ali sam na internetu pronašla da su to vanilija, pačuli, mošusne i puderaste note. Nije najdugotrajniji, ali izdrži solidno vremena.


Makeup Revolution Flawless Matte paleta sjenila je odlična paleta o kojoj sam već napisala recenziju, pa ako vas zanima deteljnije kliknite ovdje. U zadnje vrijeme sam opsjednuta mat sjenilima, a najčešće u nedostatku vremena na kapak stavljam jedno sjenilo, pa je to najčešće nešto iz ove palete. Obožavam ju!


Essence Pure Nude puder u kamenu je izašao iz asortimana i žao mi je zbog toga. Odličan puder i koristila sam pretežno njega ovoga mjeseca, pa tako ako ga netko slučajno ima u svojoj kolekciji, ne zaboravite na ovoga ljepotana i pokažite mu malo ljubavi :)


Maybelline Lash Sensational Luscious maskara mi se vrlo brzo uvukla pod kožu i postala jedna od mojih najomiljenijih. Koristim ju već dosta vremena pa vam uskoro donosim i post namijenjen samo njoj.

Ovi proizvodi su moji mjesečni favoriti jer sam rekla da ne želim gomilati favorite i ponavljati se, pa je post ovakav, pomalo kratak, ali i dalje sladak (nadam se hihi).

Koji su vaši favoriti tijekom studenog? Podijelite to sa mnom u komentarima!

Želim vam ugodan dan i do čitanja,

You May Also Like

0 komentari