EMPTIES #3

by - studenoga 24, 2016

Nakon nekog vremena na red je došao još jedan post o potrošenim proizvodima, treći po redu. Ovaj put se tu nakupilo nešto više proizvoda nego inače, pa ako vas zanima što sam to potrošila i kako mi se što svidjelo (ili nije svidjelo), nastavite čitati. Također ako vas zanimaju prošla dva posta o potrošenim proizvodima, kliknite ovdje.



Potrošila sam dva šampona, oba moga omiljenoga brenda što se tiče šampona, a riječ je o SYOSS RENEW 7 i SYOSS CERAMIDE COMPLEX šamponima. Oba šampona su odlična, zlatni koristim već duže vrijeme i volim ga, a ovaj rozi sam primjetila tek nedavno i mogu reći da mi se jako svidio i mislim da bi mi s njime kosa izdržala dva dana bez pranja što je za mene čudo! BALEA MASKE ZA OŠTEĆENU KOSU koristim već dugo vremena i potrošila sam ih puno. Još uvijek mislim da su odlične maske, ali mi je trenutno potrebnija bolja njega i pronašla sam ju u jednome regeneratoru u spreju čiju recenziju možete pročitati ovdje. Potrošila sam i prvu bočicu (od dvije koje dobijete u pakiranju) FITOVAL LOSIONA PROTIV ISPADANJA KOSE i planiram napisati recenziju, ali moram otkriti da nije nešto. BALEA ŠAMPON ZA SUHO PRANJE ZA TAMNU KOSU koristila sam kako bih kosi dala malo volumena, a ne za "pranje", pa ne mogu reći kakav je u svrsi kojoj služi, ali mogu reći da je ovako dobar (iako mi je Batiste draži), a jedina zamjerka je zagušljivi miris.


Iako inače ne spominjem gelove za tuširanje u svojim emptiesima (kao ni paste za zube, vlažne maramice, blazinice i slično), ali sam ovaj put odlučila to učiniti. DOVE PURELY PAMPERING GEL ZA TUŠIRANJE S PISTACIJAMA I MAGNOLIJOM mi se svidio, izrazito je kremast, lijepo čisti, ostavlja kožu mekšom i miris se zadržava na koži preko noći. Iako nisam zahtjevna što se tiče gelova za tuširanje, OLEA GEL ZA TUŠIRANJE S MIRISOM LOVRANSKE TREŠNJE me malo razočarao, prvenstveno zbog nepraktičnog pakiranja. Naime, kada ga otvorite, u tom grlu se nalazi plastika s minijaturom rupicom koja nije baš najbolje pričvršćena, a gel je gust i jako gelast i što se dogodilo da je prilikom jednog tuširanja ta plastika izletjela zajedno s pola gela (čula sam još negdje da se to već dogodilo), tako da me nije oduševio. Gel sam dobila tako da nisam prije nego je došao u moje ruke primjetiti to, ali gel služi svrsi, lijepo miriše, čisti i ne isušuje. BECUTAN BABY PUDER koristila sam za baking i u tu svrhu je bio jako dobar, tako da nisam isprobavala ništa drugo. BALEA SENSITIVE SAPUN nisam potrošila, ali bacam ambalažu pa sam ga htjela spomenuti. Koristim ga za pranje kistova i spužvica i dobar je u tu svrhu.


GARNIER MICELARNU (SENSITIVE) sam potrošila već nekoliko bočica i odlična je. Vjerujem da svi znate za nju pa ne moram ništa posebno pisati. BALEA GEL ZA PRANJE LICA ZA MJEŠOVITU KOŽU volim i jako mi je dobar. Lijepo očisti lice i ne zasjajim se odmah nakon pranja. Moram napomenuti da, iako je namijenjen za sužavanje pora, nisam primjetila ništa po tom pitanju. DUCHESSE BLAZINICE za odlučila spomenuti jer su odlične, dobijete ih puno, a koštaju malo, pa ako ih želite isprobati, trk u Muller.


BALEA SOFT&CLEAR MASKE ZA LICE nisu ništa posebno, ali nisu ni toliko loše. Bolja mi je ova što nije peel-of (ah ti moji opisi :P), ali je peel-of zabavnija za korištenje. BALEA JEDNOMINUTNA KURA ZA KOSU je proizvod koji me namamio time što miriše za kokos i što je namijenjen za oštećenu kosu, ali ne mogu dati točno mišljenje nakon jednoga korištenja. Kosa je bila malo mekša nego inače, ali ništa posebno.


BALEA AQUA ROLL-ON OKOLOOČNA KREMA mi se svidjela i lijepo je hidratizirala okoloočno područje. Lijepo se upija ali ako ju nanesete previše, morat ćete čekati. Iako je namijenjena splašnjavanju području ispod očiju, nije činila ništa u pitanju toga. Ova metalna kuglica je bila dobra u korištenju ujutro jer me je nekako osvježila i pomalo razbudila. Ovdje su se našla i tri labela jer ih imam posvuda i sva tri su se potrošila u isto vrijeme. LABELLO REPAIR& BEAUTY mi se nije previše svidjelo jer ne volim balzame koji ostavljaju obojani trag, LABELLO MILK& HONEY mi se svidio i dobar je, a LABELLO LIP BUTTER COCONUT ste mogli vidjeti u mojim budget buys proizvodima (klik) i obožavam ga.


Napokon sam odlučila i riješiti se svih starih lakova i dosta sam ih pobacala, a neke sam odlučila navesti u ovome postu. EVELIN 8u1 LAK ZA NOKTE je spas za moje nokte i obožavam ga. Napisala sam recenziju pa ukoliko ju želite pročitati kliknite ovdje, ja sam već kupila novi :) Ovi lakići, za koje mislim da se zovu MOMENT, su odlični, jako dugo traju, možete ih kupiti u Offertissimi, i vrlo su povoljni, tako da navali narode hahaha. Ovdje sa slici su crni i bijeli, a imaju cijeli spektar boja. MAYBELLINE COLORAMA LAKOVI ZA NOKTE su mi također vrlo dobri lakovi za nokte, ovdje na slici ih imam dva, u nijansi 23, odnosno crne boje. ESSENCE COLOUR&GO lak za nokte u nijansi 114 fame fatal je lak u prekrasne, prave crvene boje, koji nije baš najdugotrajniji, ali s obizorm na cijeni, isplati se.


Odlučila sam, također, riješiti se svih polupraznih make up proizvoda, pa se tu našlo dosta pudera o kojima ću napisati posebni post, jer imam materijala, a ovaj post je i tako predugačak, tako da, ako vas zanima, strpite se.


CATRICE KOREKTORI su mi odlični, najbolji koje sam dosad isprobala, pigmentacija, blendanje, dugotrajnost, sve 5 :) MAYBELLINE COLOR TATTO u nijansi 40- Permanent Taupe koristim za obrve i odličan je (koliko sam puta rekla da je neki proizvod odličan?? hehe, ne lažem kada to kažem :) ). Postojan i jako pigmentiran tako da ćete morati malo pripaziti prilikom prvih nekoliko korištenja, ali brzo ćete se naviknuti. ESSENCE FRAME4FAME LJEPILO ZA TREPAVICE je odlično (evo me opet hihi), jako je povoljno, a drži trepavice na mjestu dok ih ne skinem tako da nisam imala potrebe tražiti drugo. EBELIN SPUŽVICA ZA MAKE UP je jako dobra, nisam isprobala original beauty blender pa ne mogu usporediti, ali meni je sasvim dovoljna. Bacam ju jer sam ju dosta dugo koristila pa je vrijeme da ju zamijenim. L'OREAL MEGA VOLUME MISS MANGA MASKARA je meni jedan od najdražih maskara, lijepo produži i da volumen mojim kratkim (i nikakvim) trepavicama i ono što je meni jako važno, ne trusi se. Lako se uklanja micelarnom.

Napokon smo došli na kraj jednoga jako dugačkog posta i defitivno trebam pisati ove postove s manje proizvoda. Ako ste došli do kraja i sve pročitali, čestitam vam.
I to bi bilo to, hvala vam što me čitate i želim vam ugodan dan. Pusa,

You May Also Like

0 komentari