ESSENCE MATT TOUCH RUMENILO

by - prosinca 05, 2016

Inače nisam ljubitelj rumenila i stavljam ih kako bih dala licu malo živosti jer inače izgledam mrtvo, ali ovo rumenilo me je totalno ostvojilo i stavljam ga s guštom. Ovo rumenilo je ujedno i jedan od Essencovih noviteta, pa ako vas zanima više, nastavite čitati.


Puder dolazi u klasičnom Essence pakiranju - izrađen je od prozirne čvršće plastike i pri zatvaranju se čuje "klik". Poklopac mu je ravan, a ne kao do sada zaobljen što mi se sviđa jer proizvode možete lakše slagati jedan na drugi. Količina koju dobijete je 5 g, a morate ih potrošiti za 12 mjeseca. Cijena ovoga rumenila, kao i ostalih Essence proizvoda nije visoka, dvadesetak kuna. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Rumenilo ima ovaj prekrasan reljef, koji mi se toliko svidio da mi ga je bilo žao početi koristiti, ali je on počeo nestajati nakon podosta korištenja. Inače, Essence je u svojim novitetima, kao što vjerujem većina vas zna, izbacio dvije vrste rumenila - satin i matt, a svaki od njih dolazi u 3 nijasne. Ja sam odabrala mat verziju u nijansi 30 rose me up! koja je predivna neutralna nijansa, ne znam kako bi ju opisala, breskvasto - ružičasta bronzer boja za koju mislim da će pristajati uz svaki look.


Sad nešto više o samome proizvodu. Tekstura proizvoda je meka, rumenilo se lijepo nanosi i blenda. Pri korištenju se trusi, ali minimalno. Nije pretjerano pigmentirano, ali ja volim takva rumenila pošto je teže s njima pretjerati (ali i dalje ih stavljajte s dozom oprema, ne želimo pretjerati, pogotovo ako imate svjetlu put). Rumenilo nije baš najdugotrajnije, traje oko 3 sata i tada počne blijediti, a nakon otprilike 5 sati izblijedi, što meni ne smeta.  Na slici ispod možete vidjeti swatch ovog ljepotana.


Kao što ste i iz uvoda mogli shvatiti, riječe je o rumenilo u koje sam se zaljubila na prvi pogled, a vjerujem i da ćete i vi! 

Jeste li isprobali ovo rumenilo? Koje je vaše najdraže rumenilo?

Želim vam ugodan dan i hvala na čitanju. 


P.S. Peti dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 20 dana.

You May Also Like

0 komentari