CATRICE HD LIQUID COVERAGE PUDER

by - prosinca 10, 2016

Kada je ovaj puder stigao u naše drogerije kao jedan od Catrice noviteta, svi su poludjeli i kupili ga, a zatim poludjeli kada su ga isprobali i kunu se u njega da je najbolji drogerijski puder. Kupila sam ga i ja, gotovo odmah kada je izašao, ali nisam stigla napisati njegovu recenziju. Iako su svi živi pisali o njemu, odlučila sam i ja podijeliti svoje misli. Je li mi se svidio, pročitajte u nastavku. 


Puder dolazi u staklenoj mat bočici s pipetom te izgleda jako otjmeno i skupo. Pipeta mi je zanimljiva za korištenje, ali zna biti malo neuredna, pa je meni bolji izbor pumpica, ali što je tu je. Ipak, lajk za originalnost, jer pipetu još nisam vidjela kod drogerijskih pudera. Puder je dostupan u svim našim drogerijama koje drže Catrice kozmetiku, a za njega ćete izdvojiti oko 60 kn. Količina koju dobijete je, za pudere, standardnih 30 ml, a morate ga potrožiti u roku od 12 mjeseci. Na ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Ja sam svoj puder kupila u Dm-u i mogu reći da je poprilično dobro zaštićen te će te lako vidjeti je li ga netko prije vas dirao. Međutim kako je on podosta oblijepljen tom zaštitom, dogodilo se to da su mi se, sa skidanjem zaštite skinulo i dosta slova s ambalaže što možete vidjeti na slici ispod. No, ne smeta mi toliko, to je isključivo stvar estetske prirode.


Puder je dosta rijedak i razlijeva se pa budite oprezni ako ga stavljate direktno na lice iz pipete ili na dlan pa kistom ili spužvicom na lice. Od takve vodenkaste strukture čovjek bi očekivao da će puder davati slabo prekrivanje, no međutim ovaj puder daje jače srednje prekrivanje koje se može dograditi do potpunoga. Na licu izgleda jako prirodno, lagan je i stapa se s vašom kožom. Puder je mat, ali ne potpuno, ipak ima malo prirodniji izgled. Što se tiče trajanja, puder mi izdrži cijeli dan na licu uz korištenje Avonovog fiksatora kao primera. No kako ja imam masnu T zonu, na tim područjima se zasjajim za nekih 3 sata (preko pudera koristim puder u kamenu, kao i uvijek), ali puder je i dalje postojan. Potrebno je samo pokupiti masni sjaj i ponovno zamatirati lice. Nije izazvao nikakve iritacije na koži.



Puder je dostupan u 4 nijanse i ja sam odabrala prvu, najsvjetliju- 10 Light Beige. Ova nijansa mi je malo pretamna i prežuta i to mi je jedina zamjerka. Iako sam čitajući recenzije, vidjela da blogerice kažu kako su nijanse ovoga pudera presvijetle, meni su pretamne i bila bih sretnija kada bi imali koju svjetliju. Lagano oksidira u početku, ali ništa pretjerano.




Sve u svemu, smatram da je ovo odlična drogerijski puder koji me oduševio svojim prekrivanjem i dugotrajnošću, a malo razočarao nijansama. Je li ovo moj najdraži puder? Pa nije, najdraži mi je definitivno i dalje L'Orealov Infallible Matt čiju recenziju možete pročitati ovdje, iako mu je ovaj prva pratilja.

Jeste li vi isprobale ovaj puder? Pošto pretpostavljam da jeste, je li vam se svidio?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Deseti dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 15 dana.

You May Also Like

0 komentari