EMPTIES #4

by - prosinca 21, 2016

Moja vrećica s potrošenim proizvodima se napunila tako da je na redu još jedan post s potrošenim proizvodima. Ako vas zanima što sam potrošila, nastavite čitati.



Duchesse blazinice već sam spomenula kao blazinice koje koristim stalno jer su vrlo dobre, odlično obavljaju svoj posao a vrlo su povoljne, tako da nemam potrebe tražiti neke druge. Higi vlažne maramice su mi se jako svidjele, koristim ih za skidanje šminke u početku, a zatim očistim lice gelom i micelarnom. Sve maramice su jednako vlažne i dovoljno vlažne i jako dobro obavljaju svoj posao.


Syoss šamponi su moji najdraži šamponi, što vjerojatno znate, jer sam ih spomenula puno puta, a ovaj Renew 7 koristim najčešće. Lijepo očisti kosu, a ne otežava ju i kupujem ga iznova i iznova. Fitoval šampon za oštećenu kosu mi se nije svidio jer ne radi ništa, a jako isušuje kosu, a ako vas zanima više, možete pročitati u recenziji ovdje. Balea maska za oštećenu kosu je stalni stanovnik mojih potrišenih proizvoda, jako ju volim. Lijepo hidratizira kosu bez oteževanja. Cien sprej za zaštitu od topline mi je isti kao i svaki drugi, jer ja tu ne vidim razliku, ali volim koristiti za svaki slučaj, ali bih rađe izabrala Balein jer mi se miris više sviđa.


Dove gel za tuširanje mi je bio jako dobar, kremast i mirišljav, kao i Dove univerzalna krema koja je vrlo bogata i prekrasno hidratizira. Više o njima možete pročitati ovdje. Balea štapić za kupanje sam koristila i prije i sviđa mi se, pretvara vodu u prekrasnu ružičastu boju, a kožu ostavlja mekanom, iako ostavlja i neki uljni osjećaj na koži koji se brzo upije. Samo oprez ukoliko koristite ovakav proizvod jer kada ostaje jaako klizava. Avon piling za tijelo s kakaom je predivan proizvod predivnog mirisa i jako mi je svidio. Recenziju možete pročitati ovdje.


Dove invisible dry dezodorans je vrlo dobar dezodorans koji odlično obavlja svoj posao bez ikakvih iritacija, jednako kao i Nivea invisible for black&white. Oba dezodoransa ne ostavljaju tragove na odjeći.


Avon pore penetrating gel za čišćenje lica mi se nije previše svidio, ali nije izazvao nikakve iritacije. Nije mi se previše svidjela tekstura i djelovanje, kao i to što je curio. Balea matirajuća krema za sužavanje pora je krema koju jako volim, a njezinu recenziju možete pročitati ovdje. Balea piling za čišćenje lica je odličan proizvod za čišćenje lica koji se našao u mojim favoritima, jako lijepo obavja svoj posao.


Freeman maske za lice su mi se jako svidjele, ali su malo jače pa je poslije njih potreban malo veća hidratacija. Njihovu recenziju možete pročitati ovdje. Balea maska za lice protiv prištića je maska koja mi se nije niti previše svidjela niti me razočarala tako da nemam baš neko mišljenje o njoj. Nisam primjetila da nešto pretjerano radi, ali ne odmaže. 


Catrice Liquid camouflage korektor je moj najdraži korektor na svijetu, dovoljno je svijetao, lijepo se blenda, odlično prekriva, dugotrajan je. Essence olovka za obrve je dobra, ali ja ne volim koristiti olovke za obrve, tako da ova malaa ide u smeće. Avon prime&set sprej je odličan primer i fiksator i koristim ga svakodnevno i odlično obavlja svoj posao. Ipak oprez zbog visokog udjela alkohola. Catrice Prime ad fine primer na mojoj koži nije napravio ništa, nije ju niti nagladio ništa više od obične kreme, nisam primjetila da mi je šminka nakon njega duže trajala, tako da mu ne vidim svrhu.


Essence sun club bronzer i highlighter je diskontinuiran, ali mi je bio odličan bronzer i žao mi je što nisam kupila još jedan. Ali sam ponosna na sebe što sam potrošila bronzer, a to se ne događa tako često. Essence get picture ready! puder u kamenu je prosječan puder u kamenu za koji sa napisala recenziju, a možete ju pročitati ovdje.


Essence eyelineri u olovci mi se ne sviđaju, nepostojani su i nemaju nikakvu pigmentaciju nakon nekoliko korištenja, a više možete vidjeti ovdje. Bolje kupite neki tekući, taj je odličan (plavi čep). Essence longlasting lipliner u nijansi 08 girl next door je odličan lipliner, kremast, pigmentiran i dugotrajan.

To bi bili moji potrošeni proizvodi, a što ste vi potrošili u posljednje vrijeme?

Hvala vam na čitanju i želim vas ugodan dan!
P.S. Dvadesetprvi dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 4 dana.

You May Also Like

0 komentari