AVON PLANET SPA LUXURIOUSLY REFINIG PEEL OFF MASKA ZA LICE

by - prosinca 09, 2016

Već sam nekoliko puta spomenula, ali ako ne znate, ja obožavam maske za lice, a pogotovo peel off maske za lice. Ako tome dodate šljokice, imate proizvod koji ja moram kupiti. Proizvod koji sam morala kupiti jer je spojio te dvije stvari je Avonova peel off maska za lice iz njihove Planet spa linije nazvana Luxuriously Refining.


Pakiranje maske je klasično tuba pakiranje crne mat boje sa zlatnim detaljima koje dolazi u pripadajućoj kutijici i izgleda jako lijepo i elegantno. Maska je dostupna u Avonovim katalozima po cijeni koja je većinom snižena pa će te za nju izdvojiti između 30 i 50 kuna. Količina koju dobijete je 75 ml, a morate ju potrošiti u roku od 12 mjeseci.



Sastav ove maske možete pročitati na slici ispod. 


Poklopac maske je vrlo čvrst i ne morate se bojati da će otpasti. Kod zatvranja čuje se onaj "klik" i ne morate se bojati da će se maske izliti u usoravnom položaju jer neće.


Maska se koristi tako da ju 1-2 puta tjedno nanesete na lice u tankom sloju te pričekate dok se maska potpuno ne osuši  (15 - 30 min) te ju tada, tako osušenu skinete s lica, što je meni jedna od najdražih stvari na svijetu. Kao što sam već spomenula, maska u sebi sadrži zlatne šljokice, ali se oni skidaju zajedno s maskom, tako da ne morate brinuti da će vam lice poslije ove maske biti prepuno šljokica.  Ima intenzivniji miris (alkohol na visokom mjestu u sastavu) od kojega mi suze oči, ali samo prilikom nanošenja. Ja ju nanosim plosnatim kistom za puder. Maska se lijepo skida s lica te ga ne iritira. Ostavlja kožu mekom i osvježenom ,ali nisam primjetila da radi išta posebno što se tiče čišćenja lica.




Sve u svemu, ova maska mi je jako zanimljiva, prvenstveno zbog skidanja i šljokica, ali nisam primjetila neko posebno djelovanje. 

Jeste li ispobali ovu masku? Kakvo je vaše miškljenje o njoj?

Hvala vam na čitanju i lijep pozdrav!
P.S. Deveti dan Blogmasa je završio, tako da do Božića imamo još 16 dana.

You May Also Like

0 komentari