SCHWARZKOPF GLISS KUR ULTIMATE REPAIR REGENERATOR U SPREJU

by - studenoga 01, 2016

Ako imate suhu kosu i muku mučite s raščešljavanjem kose, onda ste na pravome mjestu. Moja kosa je suha i raščešljavanje mi je uvijek bilo problem. Četka za lakše raščeškljavanje je pomogla, a od kada joj se pridružio ovaj proizvod situacija je odlična. A taj veličanstveni proizvod je SCHWARZKOPF GLISS KUR ULTIMATE REPAIR regenerator u spreju.


Krenimo od nekih osnovnih stvari. Proizvod dolazi u plastičnom pakiranju i ima raspršivač (logično) koji vrlo lijepo raspršuje proizvod, ne onako da uzlije sve na jednome mjestu, ako me razumijete. Količina koju dobijete je 200 ml koje trebate potrošiti u roku od 12 mjeseci, cijena koju ćete morati izdvojiti je dvadesetak kuna, a dostupan je svim drogerijama, koliko sam vidjela.

SASTAV:

Proizvod je dvofazan i prije upotrebe ga je potrebno promućkati. Obje "faze" troše se ravnomjerno. Proizvod se nanosi na opranu i lagano prosušenu kosu te se ne ispire. Nakon nanošenja kosa se raščešljava bez problema, a kada se osuši ostaje meka i lepršava, čak toliko da me i frizerka pitala od čega mi je kosa toliko mekana.Ne otežava kosu, niti ju masti, ali ga ne nanosim na vlasište (što je normalno, ne radim to niti s običnim regeneratorom). Što se tiče ovoga dijela o ultimativnom obnavljanju, moram priznati da nisam primjetila nikakvu razliku.


Sve u svemu, odličan proizvod koji svakako preporučujem. Želim vam ugodan dan i do čitanja.

You May Also Like

0 komentari