FAVORITI LISTOPADA

by - listopada 28, 2016

Listopad je već gotovo završio pa sam odlučila napisati mjesečne favorite (i to prve po redu). Odlučila sam vam pokazati i nešto ukratko reći o proizvodima koje sam najviše koristila i koji su mi se posebno svidjeli tijekom mjeseca, ali ih ne nagomilavati. Pa ako vas zanima, nastavite čitati.



DOVE RICH NOURISHMENT UNIVERZALNA KREMA - ovu kremu koristila sam kao kremu za tijelo i mogu reći da je krema odlična i jako dobro hiratizira kožu. Bogata je i dok se mažete ostaje bijeli trag nalik na kreme za sunčanje, ali nakon što ju umasirate i ona se upije, ne ostavlja nikakve tragove. Blagog je mirisa koji ne ostaje na koži.


SCHWARZKOPF GLISS KUR ULTIMATE REPAIR REGENERATOR U SPREJU pomaže u raščešljavanju kose, čini kosu mekom i lepršavom te ju ne čini masnom. Iako u nazivu stoji "ultimate repair" nisam primjetila nikakvo obnavljanje. Obožavam ovaj proizvod!

MAYBELLINE COLORSHOW LAK ZA NOKTE U NIJANSI 301 LOVE THIS SWEATHER je vjerojatno moj najdraži lak za nokte. Iako većina ljudi u jesen nosi tamne boje, ja sam se odlučila sam ovu nude, boju mesa, koja je apsolutno predivna. Iako trajnost laka nija baš najbolja (traje u prosjeku 3-4 dana), obožavam ga i nosim stalno.


ESSENCE OLOVKA ZA OČI U NIJANSI 02 HOT CHOCOLATE sam koristila svakodnevno od dana kada sam ju kupila. Divna nijansa, divna pigmentacija i divno trajanje.

I to bi bili moji listopadski favoriti, kratki ali slatki. Što ste vi voljeli ovaj mjesec?


You May Also Like

0 komentari