AVON NATURALS PEELING ZA TIJELO S MIRISOM ČOKOLADE

by - studenoga 18, 2016

Pozdrav ljudi, nadam se da ste dobro i hvala vam što me čitate! :) Danas ću pisati post o jednom Avonovom peelingu za tijelu s mirisom čokolade (kao što možete pročitati iz naslova). Pa krenimo.


 Prije svega, naravno pakiranje i neke osnove o proizvodu. Proizvod dolazi u tubici od 200 ml i dostupan je u Avonovom katalogu. Redovna cijena ovoga proizvoda je 40 kn, ali kao što znate Avon često ima akcije pa mu je cijena često snižena. Tubica ima uži otvor kroz koji proizvod možete istiskati bez problema, ali ga i držati uspravno bez straha da će se razliti. Poklopac nije baš najkvalitetniji, ali mislim da ne bi trebao otpasti. Kod zatvaranja se čuje "klik".


Prva stvar koja me je kod ovoga proizvoda oduševila je miris. Miriše prekrasno, slatkasto, divno, toliko da je navedeno da proizvod nije jestiv. .Tekstura je malo gušća te ima sitna zrnca kojima čistite kožu. Zrnca su ugodna i ne stružu vas, ali lijepo uklone sve mrtve stanice kože i koža bude jako mekana. Piling nije grub, pa ako volite nešto grublje mislim da će vam ovaj piling biti preblag. Meni je sasvim dovoljan. Tekstura ovoga proizvoda me malo podsjeća na griz, što sam pokušala što bolje uslikati i nadam se da ćete uspjeti vidjeti.



 Meni se ovaj proizvod jako svidio i mirisom i djelovanjem, pa ako vas je primamio slobodno ga isprobajte i javite dojmove. I to bi bilo to, želim vam ugodan dan i do čitanja.



You May Also Like

0 komentari