EMPTIES #2

by - listopada 06, 2016

Pozdrav ljudi! Danas vam pišem još jedan post o potrošenim proizvodima jer ih se nakupilo dovoljno za post, a ne želim ih gomilati, kako bi postovi bili pregledniji i lakši za čitanje. Pa krenimo.



SYOSS FULL HAIR 5 ŠAMPON ZA KOSU- Syoss šamponi su mi najdraži šamponi i većina njihovih šampona namijenjena je potrebama moje kose, koja se brzo masti, tanka je i slaba, oštećena te bez volumena. Ovaj šampon lijepo čisti kosu te ju ne otežava, ali nisam primjetila da čini nešto u vezi volumena.

BALEA MASKA ZA OŠTEĆENU KOSU- ovu masku volim i već sam ju spomenuta u posljednjem Empties postu (koji ako želite možete pročitati OVDJE). Lijepo njeguje kosu koja je nakon upotrebe lepršava i meka te ju ne otežava.


NIVEA INVISIBLE FOR BLACK AND WHITE DEZODORANS- Niveini dezodoransi nisu loši, ali nisu ni najbolji. Ne drže jako dugo, tako da sve ovisi o potrebama i preferencijama.

GARNIER MICELARNA VODA (SENSITIVE SKIN)- moja omiljena micelarna voda za koju ste vjerojatno svi čuli pa ne trebam nešto posebno pisati. Dolazi u velikom pakiranju i cjenovno je pristupačna. Lijepo skida make up, ne iritira kožu i neizostavan je dio moje rutine čišćenja kože.

BALEA KREMA ZA RUKE S UREOM- odlična krema, jako lijepo i intenzivno njeguje kožu ruku. Kod mene se našlo ovo malo pakiranje koje  je sa mnom išlo posvuda jer mi ruke pucaju na prijelazima godišnjih doba, u vrijeme alergija, na hladnoći pa mi je krema za ruke neizostavan suputnik.


Slijedeće na redu su Balea maske za lice u ovim malenim pakiranjima. Kada ih kupujete dobijete dvije vrećice dovoljne za dva korištenja za vrlo nisku cijenu. Ja sam isprobala gotovo sve i neko vrijeme zaboravila na njih i nedavno ih se sjetila i odlučila iskoristiti. Generalno, nisam baš njihov ljubitelj.

BALEA MASKA ZA LICE S BALTOM IZ MRTVOG MORA- ova maska je namijenjena za nečistu kožu sa zrncima za piling. Kada sam ju stavila osjetila sam ugodno hlađenje i nakon par sekundi je počela jako peći i to toliko da sam ju morala skinuti pa vam ne mogu reći djeluje li. Ne znam zbog čega se to dogodilo jer inače nemam osjetljivu kožu i gotovo svi proizvodi mi odgovaraju.

BALEA MASKA ZA LICE S MALINOM I VANILIJOM- hranjiva maska ugodnog, malo intenzivnijeg mirisa. Ova maska se ne ispire već se ostatak treba ukloniti maramicom ili nježno umasirati u kožu što sam ja i isprobala, ali ona u tom slučaju ostavlja neki tanki sloj koji su u dodiru s kožemo runi i meni je to jako smetalo pa sam ju isprala i tako lijepo djeluje.

BALEA PEEL - OFF MASKA ZA LICE- maska s toliko intenzivnim mirisom da su meni suze tekle dok sam ju stavljala. Nije me pekla, ali mi je smetao miris. Nakon možda minutu, miris više nije toliko intenzivan. Kada se osuši lako ju je ostraniti i veliki sam fan peel off maski i jako mi je zanimljivo skidati ih. Očisti lice, ali ništa posebno.

BALEA MASKA ZA LICE S MEDOM I MLIJEKOM-  ne bi ju trebalo ispirati, pa tu slijedi ista priča kao i kod malo prije navedene maske s malinom i vanilijom. Nakon ispiranja, koža je meka. Ugodnog je mirisa.


ESSENCE ALL ABOUT MATT! KOREKTOR (NIJANSA 05 MATT IVORY)- odličan korektor, nudi dobro prekrivanje, posvjetljuje, dugotrajan je, ne uvlači se pore i borice oko očiji i vrlo je pristupačne cijene. Također je dovoljno svjetao za nas bljedolike.

HELLO BEAUTY SPUŽVICA- odličan pomagač u postizanju savršenog make upa za koji sam napisala detaljnu recenziju pa ako želite, možete ju pročitati OVDJE. Bacam ju jer ju imam dugo (oko 6 mjeseci) i nisam ju dugo koristila te je promjenila oblika pa sam ju zamijenila.

I to bi bilo to od ovih, nedavno potrošenih, proizvoda. Želim vam ugodan dan i ugodno trošenje i uživanje u vašim proizvodima! :)

You May Also Like

0 komentari