HELLO BEAUTY SPUŽVICA ZA MAKE UP + TRIK ZA ČIŠĆENJE

by - rujna 19, 2016

Spužvice za nanošenje make up- a (beauty blenderi) jedna su od popularnijih stvari u beaty svijetu već duže vremena i nekim osobam postale su zamjena za kistove, tako da sam odlučila danas recenzirati Hello Beauty spužvicu.  Moram priznati da sam i ja fan ovih spužvica i koristim ih za blendanje pudera, korektora i kremastih proizvoda za konturiranje, nanošenje pudera u prahu na cijelo lice, setiranje korektora i slično, ali su mi kistovi ipak malo draži.


Spužvica dolazi u prozirnoj plastičnoj kutijicii možete ju pronaći u Bipa prodavaonicama po cijeni od 24,90 kn. Spužvica je ružičasta, meka, nije žilava i vrlo lako se s njom može izblendati sve što trebate. Nemam original Beauty Blender pa ne mogu usporediti.Prije kupnje ove spužvice imala sam jednu istu takvu, samo ljubičastu, i nema razlike među njima i trajala mi je oko 6 mjeseci, nakon čega sam ju odlučila baciti jer je promjenila oblik. Spužvica je antialergijska, bez mirisa i lateksa.


 

 Možete ju koristiti suhu ili navlaženu (iako vam ja preporučujem navlaženu) na mnogo načina, od nanošenja podloge, korektora, kremastih proizvoda za konturiranje, kremastih bronzera, rumenila i highlightera, na setanje lica i korektora, što god. Ako se, s ovom spužvicom, odlučite nanositi tekuću podlogu, preporučam vam gušće pudere. Nakon navlaživanja, spužvica naraste za oko trećinu svoga suhoga stanja.


ČIŠĆENJE
Na pakiranju navode da se uz svakodnevno korištenje, spužvica treba prati jednom tjedno blagim čistačima, iako ju ja perem prije svakog korištenja i preporučila bih vam češće pranje od jednom tjedno, ali naravno to je stvar izbora.

Pošto je meni pranje ove spužvice nezgodno i otkrila sam način kako ju oprati lakše, odlučila sam to podijeliti s vama :) Trik sam pronašla na kanalu youtuberice i make up čarobnice, Nikkie Tutorials i to je da običnim tvrdim sapunom perete spužvice tako što ju trljate u sapun i nakon toga isperete i ponovite postupak ako je potrebno, samo budite nježni :) Ovaj način pranja uklanja i mrlje od pudera ili nekog drugog proizvoda sa spužvice. Ukoliko niste shvatili jer ja grozno objašnjavam, video možete pogledati OVDJE.

Sve u svemu, odličan pomagač u postizanju savršenog make up - a. Jeste li ju isprobali?

You May Also Like

0 komentari